anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka elektroniczna

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:48310554
#7 Wielbiciel#

Jak mam nadać Przesyłka elektroniczna (e-mail) - przedpłata? Sprzedałem coś, poszedł przelew i teraz widnieje mi"Kupujący zapłacił za przedmiot". Jak kupujący ma to "odebrać"? Wysyłałem mu na email co miałem. Transakcja sama zmieni status na odebrane?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48310554 Masz kontakt z klientem? Czy widzi on opcję potwierdzenia odbioru w swojej zakładce?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:48310554
#7 Wielbiciel#

Twierdzi że nie ma nigdzie możliwości potwierdzenia. "Mogę tylko napisać wiadomość albo zgłosić problem z zakupem 🤷‍:płeć_męska:

oznacz moderatorów
Client:48310554
#7 Wielbiciel#

co teraz?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48310554 Jeśli otrzymał towar i nie zgłasza żadnych problemów, to nic nie musicie już robić.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów