Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Co jak sprzedający mogę zrobić z produktami które "fałszywie" wpadają mi na listę "moje zamówienia" ?
Mowa o produktach które mają status "Poczekaj, aż kupujący opłaci zakup".
Nie jestem w stanie takiego zamówienia anulować, a przynajmniej nie widzę takiej opcji, nie mam żadnej informacji o formie płatności, a allegro fałszywie dolicza takie pozycje do licznika sprzedanych na karcie produktu
@craces2 Cześć. W przypadku Allegro Lokalnie nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po 5 dniach
A kiedy zamówienie trafia na listę zamówień ? Już po dodaniu do koszyka, czy po przeklikaniu całej procedury za wyjątkiem płatności ?
Czy jest opcja dodania opcji anulowania zamówienia ?
Jak wygra licytacje itd, ma 5dni, sprzedający nie ma możliwości anulowania zakupu.
ale ta oferta jest dostępna: