Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wystawiłem przedmiot na allegro lokalne i został on kupiony za pobraniem lecz kupujący nie podał ulicy a kod pocztowy nie zgrywa się z miastem wydaje mi się że są to nieprawdziwe dane co związku z tym zrobić wysłać na te dane czy pisać do allegro ?
Dla mnie jako nabywcy usługi Smart! ta sprawa jest niezwykle prosta - za dostawę i za zwrot płaci Allegro. Dla Allegro ta sprawa też jest niezwykle prosta - za dostawę i za zwrot płaci Allegro.
I w tym momencie zjawia się jakiś sprzedawca ze swoim "ale!".
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
No więc Ty pozostań przy swoim zdaniu, a ja pozostanę przy swoim. Dodam tylko, że płacąc za Smart nie zawsze spełniasz warunki, aby ze Smart korzystać. Za Allegro się nie wypowiadam.
"Dodam tylko, że płacąc za Smart nie zawsze spełniasz warunki, aby ze Smart korzystać." - Co do tego obaj się zgadzamy.
"Problem" ze Smartem* wynika z czegoś innego. Mianowicie niektórym sprzedawcom wydaje się, że mają prawo ingerować w umowy zawierane pomiędzy Allegro a klientami Allegro i decydować o sposobie korzystania z tych umów.
*To samo dotyczy komentarzy.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@msniezek Zgadzam się ze wszystkimi Pańskimi tezami.
A chodziło mi o wypowiedź Użytkownika @RED, który o zwrotach w ramach usługi Smart! napisał do sprzedawcy i autora tematu tak (pisownia oryginalna): "masz prawo zatrzymać 8.99zł, które jest kosztem wysyłki, którego nie trzeba zwracać jeżeli kupujący odstepuje tylko od umowy 1 przedmiotu a kupił ich kilka".
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!