anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ustawienia konta nie pozwalają na sprzedaż - przyjęcie wpłaty

MAMY ROZWIĄZANIE!
andd
#2 Obserwator
 
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@andd  Andrzeju,  jeśli w opisie aukcji dajesz takie coś

KOGIEL_T_0-1759079043341.png

to jak chcesz przyjąć wpłatę🤔

oznacz moderatorów
andd
#2 Obserwator

Kupujący nie może wykonać płatności, a jesteśmy już po negocjacji ceny. Czekam na wyjaśnienie problemu przez allegro. Do tego czasu, aby oferta nie przeszla "w inne ręce", konsultant allegro podpowiedział, żeby wpisać w tutuł - Rezerwacja. Taki tytuł w formularzu allegro jest za krótki, więc wpisałem dłuższy.

BTW: allegro już dawno odstąpiło od dedykowanych ofert , a podniesienie ceny w celu zablokowania innych oferentów jest wykroczeniem wg allegro

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @andd. Jaki dokładnie problem pojawia się przy próbie opłacenia zakupu? Proszę, podaj więcej szczegółów.
Przydatne będą również zrzuty ekranu, które zobrazują ten problem.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
andd
#2 Obserwator

problem z wykonaniem płatnościproblem z wykonaniem płatnościodpowiedź konsultanta allegroodpowiedź konsultanta allegromo∆ dzisiejszy doradca w ww. sprawiemo∆ dzisiejszy doradca w ww. sprawie

oznacz moderatorów
andd
#2 Obserwator

moje konto jest OKmoje konto jest OKzgodnie z zaleceniem - kntaktuję się z Klientemzgodnie z zaleceniem - kntaktuję się z Klientempotwierdzenie - moje konto jest OKpotwierdzenie - moje konto jest OK

oznacz moderatorów
andd
#2 Obserwator

Oba konta, Kupującego i Sprzedającego są OK, a płatności wykonać nie można. Jaki pomysł na rozwiązanie problemu?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@andd Proszę Cię o kontakt w tej sprawie bezpośrednio z PayU tutaj. Takie problemy pojawiają się w przypadku wypowiedzenia umowy przez operatora, jeśli w ustalonym terminie nie potwierdzisz swoich danych w okresowej weryfikacji/aktualizacji. 

Jeżeli PayU nie potwierdzi problemu po swojej stronie, daj nam znać ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
andd
#2 Obserwator

Allegro od trzech dni załatwia temat z payu, myślisz że ja sam będę miał większą siłę przebicia?

Poza tym mój status z payu na allegro jest ok - załącznik. Dzięki za link - skorzystałem, wypełniłem formularz z opisem problemu i... czekamy.

odpowiedz_allegro.jpgallegro_payu.jpg

oznacz moderatorów
andd
#2 Obserwator

Ha, ha, ha... mam odpowiedź z payu: Dzień dobry, dziękuję za kontakt. Uprzejmie informuję, że na Pana koncie została wypowiedziana umowa z powodu niedostarczenia dokumentu tożsamości w wyznaczonym terminie. Z konta w dalszym ciągu można korzystać jako osoba kupująca. Jeśli chciałby Pan prowadzić sprzedaż, konieczne będzie założenie nowego konta w serwisie Allegro. Pozdrawiam [dane] Junior Customer Service and AML Specialist

A na koncie allegro mam payu OK. Autoryzowali mnie przelewem bankowym. Czy mój Bank nie jest wystarczający jako podmiot autoryzujący moją tożsamość? Przez mój Bank loguję się do różnych portali administracji państwowej, ZUS i innych. Czym jest payu, żeby żądać ode mnie skanu dowodu osobistego? Pewien duży bank zapłacił dużą karę finansową za żądanie od swoich klientów skanu dowodu osobistego. Czy payu chce iść też w jego ślady? Krótka piłka do załatwienia.

I temat do allegro - przyjmujecie ode mnie opłatę za wystawienie sprzedaży (dokładnie - za wyróżnienie oferty sprzedaży), nie mając gwarancji od partnera, jakim jest payu, że sprzedaż może być sfinalizowana. To podważa wiarygodność Waszego przedsięwzięcia. Wystaw, zapłać, a w przypadku problemów ze sprzedażą martw się sam. Tym bardziej sytuacja gorsząca, że na moim koncie allegro w dziale sprzedaży => ustawienie wypłat => wypłaty PayU = zaakceptowany!!!

I to byłoby na tyle w temacie.

oznacz moderatorów