anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona paczka InPost

niteczka1612
#7 Wielbiciel

Cześć, otrzymałam dziś od inpostu maila ze moja paczka z sprzedanym produktem została uszkodzona. Dołączyli zdjęcia i protokół. Jaka jest ścieżka postępowania przy allegro lokalnie? In post pyta czy mają dostarczyć paczkę do odbiorcy czy zwrócić do mnie. 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@niteczka1612 Sprzedaż prywatna czy jesteś przedsiębiorcą ?

oznacz moderatorów

niteczka1612
#7 Wielbiciel

Prywatna

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@niteczka1612 Masz 2 opcje 

1. zwalić wszystko na klienta bo jako prywatny sprzedawca odpowiadasz za paczkę do chwili wydania jej przewoźnikowi , reklamację składa odbiorca ... ALE w przypadku , gdy przewoźnik nie uzna swojej winy ze względu na niewłaściwe pakowanie czy np. przedmiot zabroniony , klient będzie miał podstawę do roszczenia w stosunku do Ciebie i pokrycia wszystkich kosztów , przedmiot będziesz musiała odebrać od klienta , a to może być trudne .

2. Zlecasz przewoźnikowi zwrot , składasz reklamację , klientowi oddajesz kasę .

oznacz moderatorów

niteczka1612
#7 Wielbiciel

Ok, dzięki za info. Mam 3 dni na danie odpowiedzi gdzie mają wysłać paczkę -moze w tym czasie wypowie się Allegro 

IMG_20251028_133928.jpg

oznacz moderatorów

mix-mce
#15 Entuzjasta

@niteczka1612 może najpierw skontaktuj się z kupującym żeby też wiedział że paczki nie dostanie?

składasz reklamację do inpostu dodając ten protokół, paczkę o ile z towaru już nic nie zostało wracasz do siebie bo kupujący raczej tego już nie będzie chciał.

https://inpost.pl/reklamacja

Z kupującym umawiasz się na ponowną wysyłkę jak masz albo zwrot pieniędzy. Ty dostaniesz zwrot za paczkę od inpostu jak dobrze pójdzie.

 

oznacz moderatorów

niteczka1612
#7 Wielbiciel

Prywatna sprzedaż, dopytuje ponieważ na forum znalazłam odwrotne info. Że wtedy kupujący sklada reklamację, allegro jeszcze mi nie odpowiedziało. 

oznacz moderatorów

mix-mce
#15 Entuzjasta

@niteczka1612 tak, w sprzedaży prywatnej kupujący staje się właścicielem towaru w momencie wysyłki więc to on powinien składać reklamację ALE allegro bywa kapryśne i jeśli kupujący zgłosi się do POK to mogą Tobie robić problemy łącznie z wymuszeniem zwrotu pieniędzy, więc po pierwsze dogadał bym się z kupującym.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@niteczka1612 

Skontaktowałeś się z nami mailowo w zgłoszeniu nr 55112627. Widzę, że Doradca już zajmuję się Twoją sprawą więc ja nie będę powielał odpowiedzi.

Wyjaśnienie otrzymasz drogą mailową.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów