Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@krzysiuw5 czy możesz podać login Kupującego, od którego otrzymałeś taką wiadomość?
Szanowna Pani, nie wiem czy to jest akurat to, bo ja mam swoją nazwę a tu jakieś dziwne: Client:100479500
Nie ukrywam, iż z ciekawości napisałem (nie podając żadnych danych i z odrębnie założonego konta mailowego), to rzeczywiście podejrzany typ pyta o ofertę. Aż chciałoby się przystać i wysłać snopek siana w porozumieniu z policją, jeśli to przestępcza działalność. A służby niech ustalają co i jak... By uchronić kogoś mniej ostrożnego.
Kilkakroć o cenę pytał, w końcu przystaje na cenę z allegro, ale chce sam organizować wysyłkę do Szkocji, bo ma firmę spedycyjną 😅.
Generalnie jestem ostrożny, bo wiem że łatwo można się dać oszukać. I pierwsze co po otrzymaniu wiadomości wygooglowałem ten @ i wyskoczyło mi właśnie to forum, co już dało do myślenia, jeśli różni użytkownicy otrzymują taką samą wiadomość...
Krzysztof "krzysiuw5"
@krzysiuw5 tak, to to bardzo dziękuję. To konto zostało już zablokowane. Na szczęście coraz więcej osób jest świadomych zagrożeń w sieci i ostrożniej podchodzi do takich wiadomości, bardzo doceniamy wszystkie zgłoszenia, pozdrawiam serdecznie!
Też dzisiaj dostałem.
@aikon353 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy już konto, z którego otrzymałeś wiadomość.
Taki msg. dostałem
"Czy nadal masz go na sprzedaż? Jeśli tak, odpowiedz na mój osobisty e-mail: sergiomarcos17@outlook.com"
Pozdrawiam,
D.
@samocki czy możesz podać login Kupującego, który wysłał do Ciebie taką wiadomość?
Client:101034063
@samocki bardzo Ci dziękuję, zablokowaliśmy to konto.
Uwaga, po raz kolejny dostałem zapytanie o przedmiot - adres mailowy do kontaktu ten sam co poprzednio.
Użytkownik:
Client:101026973
@krzysiuw5, dzięki za Twoje zgłoszenie, zablokowaliśmy to konto! 🙂
I kolejny...
Client:101055653
Tym razem inny adres mailowy:
"Nazywam się Bobretzky Jürgen,
Chciałbym wiedzieć, czy Twój przedmiot nadal jest nienaruszony, jeśli tak, skontaktuj się ze mną na mój osobisty e-mail w celu omówienia prywatnych negocjacji ..... (bobretzkyjurgen1966@gmail.com)"
Wrzucam w całości wiadomość i maila, może ktoś tak jak ja będzie googlował i tu trafi.
A poprzednie, co było i już zablokowaliście te konta:
"Interesuje mnie przedmiot, jeśli jest dostępny, odpowiedz na mój e-mail (mrkudajames@gmail.com), aby ułatwić komunikację."
Czy naprawdę nie da się z tym nic zrobić? To jest irytujące... Albo zasadzka policyjna? Chyba że fizycznie to osoby z zagranicy...
@krzysiuw5 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Ewidentna próba wyłudzenia jakich na AL mnóstwo na co dzień.
Taki pacjent mi się trafił
Client:101114854
Interesuje mnie przedmiot, jeśli jest dostępny, odpowiedz na mój e-mail (mrkudajames@gmail.com), aby ułatwić komunikację.
@Kowal82 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto.
Nick na allegro lokalnie: captain2323 podobna sytuacja, jednak zorientowałem się trochę za późno... póki co przepadło mi 580zł
@MichalWlki, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. To konto jest już zablokowane.
Ja dzisiaj otrzymałem poniższą wiadomość od Client:101448285 - ewidentny przekręt. Po wysłaniu maila standardowo bajka i prośba o dane bankowe.
"Cześć sprzedawcy,
czy nadal jest dostępny w sprzedaży i ile chcesz go sprzedać jako ostatni? proszę o odpowiedź tylko na mój prywatny adres e-mail (miroreijo757@gmail.com), abym odpowiedział na Twoją wiadomość.
Dziękuję i pozdrawiam,
Reijo."