anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta bankowego

Client:116625200
#7 Wielbiciel#

Witam. Czekam już tydzień na weryfikację moich danych w payu i nie mam jak wypłacić pieniędzy 😞 Co zrobić ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Dane kont są zgodne?  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Client:116625200
#7 Wielbiciel#

Tak, wszystko jest zgodne, był nawet przy zakładaniu konta robiony przelew bodajże 1zł

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:116625200 Cześć, skontaktuję się z operatorem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂 

oznacz moderatorów

Client:116625200
#7 Wielbiciel#

Super. Bardzo dziękuje i oczekuje 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:116625200 Dostaliśmy odpowiedź od operatora. PayU potrzebuje od Ciebie przesłania dokumentów: 
- zdjęcie/skan całej tylnej strony dowodu osobistego (widoczne muszą być wszystkie krawędzie) w kolorze,
- dokument tożsamości opiekuna prawnego,
- dokument potwierdzający opiekuna prawnego (np. akt urodzenia).

oznacz moderatorów