anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta REVOLUT

MANNX
#7 Wielbiciel#

Witam, jak już zdążyłem się zorientować nie jestem pierwszą osobą z tym problemem. Zmieniłem sposób wypłaty za konto Revolut ( od razu zaznaczam konto zagraniczne ) i od 30 października czekam na aktywację wypłat. 

2 listopada otrzymałem zwrot wpłaty rejestracyjne z systemu PayU a na koncie Allegro nadal wypłaty widnieją jako NIEAKTYWNE. Moje pytanie jest następujące Kto i na co czeka ?

Skoro wpłata rejestracyjna wróciła to czy weryfikacja jest zaakceptowana czy odrzucona, bo brak jest jakiejkolwiek informacji ze strony PayU jak i Allegro 

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32

LEW433
#21 Demiurg#

A dane są zgodne?  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

Dane są zgodne 

w przypadku każdego innego podmiotu zwrot przelewu weryfikacyjnego jest równoznaczne z potwierdzeniem danych do wypłaty.

Tylko PayU z znanych tylko sobie powodów nie trzyma się tych standardów. 

Skoro przelew wrócił na moje konto z potwierdzeniem od PayU to jest dla mnie jednoznaczne z potwierdzeniem danych ( nie otrzymałem żadnej informacji od PayU że tak nie jest )

W związku z Powyższym proszę o interwencje u operatora PayU aby aktywował wypłaty lub wyjaśnił swoje postepowanie 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MANNX czy wygenerowałeś potwierdzenie, o które prosiłam Cię wcześniej w tym wątku? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

mam potwierdzenie 

zarówno moje jak i PayU

oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

I co dalej ?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MANNX Prześlij je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl i dodaj również link do bieżącego wątku. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

Wszystko wysłane do was. 

I znów cisza 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MANNX przykro mi, ale nie otrzymałyśmy wiadomości od Ciebie. Czy możesz przesłać ją ponownie na adres  spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

potwierdzenia wysłane ponownie 

pierwszy raz wasz serwer odrzucił wiadomość

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MANNX nic nie przyszło również teraz 😞 Sprawdź proszę, czy np. w adresie e-mailowym nie wkradła się jakaś literówka? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

adres jest kopiowany , więc nie ma mowy o pomyłce 

wiadomości wychodzą ode mnie z waszą skrzynka jest problem 

wysłałem 3 raz przed chwilą 

proszę sprawdzić

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MANNX wciąż nic nie przyszło 😞 
Prześlij proszę to potwierdzenie za pomocą tego formularza i opisz proszę na czym, polega problem. Gdy wybierzesz kontakt e-mailowy będziesz miał możliwość załączenia pliku. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:119252425
#7 Wielbiciel#

Mam pytanie czy ta osoba tylko ma problem z zweryfikowanie wypłat przez revolut czy to pojedynczy przypadek i powinno wszystkim działać i czy jak zweryfikuje konto do sprzedaży przez revolut to już będę miał potwierdzone wypłaty na te konto revolut jak to było z innymi bankami?

oznacz moderatorów