Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jak już zdążyłem się zorientować nie jestem pierwszą osobą z tym problemem. Zmieniłem sposób wypłaty za konto Revolut ( od razu zaznaczam konto zagraniczne ) i od 30 października czekam na aktywację wypłat.
2 listopada otrzymałem zwrot wpłaty rejestracyjne z systemu PayU a na koncie Allegro nadal wypłaty widnieją jako NIEAKTYWNE. Moje pytanie jest następujące Kto i na co czeka ?
Skoro wpłata rejestracyjna wróciła to czy weryfikacja jest zaakceptowana czy odrzucona, bo brak jest jakiejkolwiek informacji ze strony PayU jak i Allegro
A dane są zgodne? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dane są zgodne
w przypadku każdego innego podmiotu zwrot przelewu weryfikacyjnego jest równoznaczne z potwierdzeniem danych do wypłaty.
Tylko PayU z znanych tylko sobie powodów nie trzyma się tych standardów.
Skoro przelew wrócił na moje konto z potwierdzeniem od PayU to jest dla mnie jednoznaczne z potwierdzeniem danych ( nie otrzymałem żadnej informacji od PayU że tak nie jest )
W związku z Powyższym proszę o interwencje u operatora PayU aby aktywował wypłaty lub wyjaśnił swoje postepowanie
@MANNX czy wygenerowałeś potwierdzenie, o które prosiłam Cię wcześniej w tym wątku?
mam potwierdzenie
zarówno moje jak i PayU
I co dalej ?
@MANNX Prześlij je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl i dodaj również link do bieżącego wątku.
Wszystko wysłane do was.
I znów cisza
@MANNX przykro mi, ale nie otrzymałyśmy wiadomości od Ciebie. Czy możesz przesłać ją ponownie na adres spolecznosc@allegro.pl?
potwierdzenia wysłane ponownie
pierwszy raz wasz serwer odrzucił wiadomość
@MANNX nic nie przyszło również teraz 😞 Sprawdź proszę, czy np. w adresie e-mailowym nie wkradła się jakaś literówka?
adres jest kopiowany , więc nie ma mowy o pomyłce
wiadomości wychodzą ode mnie z waszą skrzynka jest problem
wysłałem 3 raz przed chwilą
proszę sprawdzić
@MANNX wciąż nic nie przyszło 😞
Prześlij proszę to potwierdzenie za pomocą tego formularza i opisz proszę na czym, polega problem. Gdy wybierzesz kontakt e-mailowy będziesz miał możliwość załączenia pliku.
Mam pytanie czy ta osoba tylko ma problem z zweryfikowanie wypłat przez revolut czy to pojedynczy przypadek i powinno wszystkim działać i czy jak zweryfikuje konto do sprzedaży przez revolut to już będę miał potwierdzone wypłaty na te konto revolut jak to było z innymi bankami?
ja też mam z tym problem. To jakaś kpina.
@Cosmetiklove problem polega na tym, że aby wypłaty na Revoluta były możliwe, konieczne jest wykonanie przelewu z konta o początku LT, tego samego, który jest ustawiony w zakładce Ustawienia wypłat. Aby to się udało, przelew powinie zostać wykonany w euro.
W tym wątku znajdziesz szczegółowe informacje jak to zrobić.
Środki nie mogą zostać przeksięgowane na Twoje inne konto. Możesz więc albo wykonać przelew w euro z konta LT, albo poprosić w sprawie nr 50076834 o ponowne anulowanie wniosku i zmianę ustawień na polski bank i wykonanie przelewu weryfikacyjnego z tego konta.
Zrobiłam przelew weryfikacyjny dla p24.
Ale nie widzę nigdzie danych do przelewu PayU. Gdzie ich szukać? Pisałam maile, bezskutecznie. A nie mam już ani ochoty ani czasu czekać aż ten temat zostanie domknięty.
@Cosmetiklove dane do przelewu powinny być widoczne w zakładce Ustawienia wypłat w części dla operatora PayU. Jeśli ich tam nie widzisz to prześlij proszę zrzut ekranu w korespondencji e-mail, którą z nami prowadzisz.
Wysłałam. Proszę żeby ktoś zajął się tą sprawą do końca. Dostaję jakieś szczątkowe informacje. Tracę niedzielę na stres i nerwy. Proszenie o dane do przelewu w 3 wiadomościach i to bez odzewu to już przesada.