anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja konta REVOLUT

MANNX
#7 Wielbiciel#

Witam, jak już zdążyłem się zorientować nie jestem pierwszą osobą z tym problemem. Zmieniłem sposób wypłaty za konto Revolut ( od razu zaznaczam konto zagraniczne ) i od 30 października czekam na aktywację wypłat. 

2 listopada otrzymałem zwrot wpłaty rejestracyjne z systemu PayU a na koncie Allegro nadal wypłaty widnieją jako NIEAKTYWNE. Moje pytanie jest następujące Kto i na co czeka ?

Skoro wpłata rejestracyjna wróciła to czy weryfikacja jest zaakceptowana czy odrzucona, bo brak jest jakiejkolwiek informacji ze strony PayU jak i Allegro 

oznacz moderatorów
46 ODPOWIEDZI 46

LEW433
#21 Demiurg#

A dane są zgodne?  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

Dane są zgodne 

w przypadku każdego innego podmiotu zwrot przelewu weryfikacyjnego jest równoznaczne z potwierdzeniem danych do wypłaty.

Tylko PayU z znanych tylko sobie powodów nie trzyma się tych standardów. 

Skoro przelew wrócił na moje konto z potwierdzeniem od PayU to jest dla mnie jednoznaczne z potwierdzeniem danych ( nie otrzymałem żadnej informacji od PayU że tak nie jest )

W związku z Powyższym proszę o interwencje u operatora PayU aby aktywował wypłaty lub wyjaśnił swoje postepowanie 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@MANNX czy wygenerowałeś potwierdzenie, o które prosiłam Cię wcześniej w tym wątku? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

mam potwierdzenie 

zarówno moje jak i PayU

oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

I co dalej ?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MANNX Prześlij je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl i dodaj również link do bieżącego wątku. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

Wszystko wysłane do was. 

I znów cisza 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MANNX przykro mi, ale nie otrzymałyśmy wiadomości od Ciebie. Czy możesz przesłać ją ponownie na adres  spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

potwierdzenia wysłane ponownie 

pierwszy raz wasz serwer odrzucił wiadomość

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MANNX nic nie przyszło również teraz 😞 Sprawdź proszę, czy np. w adresie e-mailowym nie wkradła się jakaś literówka? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MANNX
#7 Wielbiciel#

adres jest kopiowany , więc nie ma mowy o pomyłce 

wiadomości wychodzą ode mnie z waszą skrzynka jest problem 

wysłałem 3 raz przed chwilą 

proszę sprawdzić

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MANNX wciąż nic nie przyszło 😞 
Prześlij proszę to potwierdzenie za pomocą tego formularza i opisz proszę na czym, polega problem. Gdy wybierzesz kontakt e-mailowy będziesz miał możliwość załączenia pliku. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:119252425
#7 Wielbiciel#

Mam pytanie czy ta osoba tylko ma problem z zweryfikowanie wypłat przez revolut czy to pojedynczy przypadek i powinno wszystkim działać i czy jak zweryfikuje konto do sprzedaży przez revolut to już będę miał potwierdzone wypłaty na te konto revolut jak to było z innymi bankami?

oznacz moderatorów

Cosmetiklove
#7 Wielbiciel#

ja też mam z tym problem. To jakaś kpina.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Cosmetiklove problem polega na tym, że aby wypłaty na Revoluta były możliwe, konieczne jest wykonanie przelewu z konta o początku LT, tego samego, który jest ustawiony w zakładce Ustawienia wypłat. Aby to się udało, przelew powinie zostać wykonany w euro. 
W tym wątku znajdziesz szczegółowe informacje jak to zrobić. 
Środki nie mogą zostać przeksięgowane na Twoje inne konto. Możesz więc albo wykonać przelew w euro z konta LT, albo poprosić w sprawie nr 50076834 o ponowne anulowanie wniosku i zmianę ustawień na polski bank i wykonanie przelewu weryfikacyjnego z tego konta.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Cosmetiklove
#7 Wielbiciel#

Zrobiłam przelew weryfikacyjny dla p24. 
Ale nie widzę nigdzie danych do przelewu PayU. Gdzie ich szukać? Pisałam maile, bezskutecznie. A nie mam już ani ochoty ani czasu czekać aż ten temat zostanie domknięty. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Cosmetiklove dane do przelewu powinny być widoczne w zakładce Ustawienia wypłat w części dla operatora PayU. Jeśli ich tam nie widzisz to prześlij proszę zrzut ekranu w korespondencji e-mail, którą z nami prowadzisz. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Cosmetiklove
#7 Wielbiciel#

Wysłałam. Proszę żeby ktoś zajął się tą sprawą do końca. Dostaję jakieś szczątkowe informacje. Tracę niedzielę na stres i nerwy.  Proszenie o dane do przelewu w 3 wiadomościach i to bez odzewu to już przesada.

oznacz moderatorów

Cosmetiklove
#7 Wielbiciel#

Kolejny dzień czekania. Po konsultacjach z p24 okazało się że nie dostali od Allegro wniosku o akceptację rachunku… a mi wciskacie kit że to po stronie operatora leży teraz kwestia aktywacji rachunku. To jest jakiś skandal. 
niech ktoś się za to weźmie porządnie albo gdzieś to zgłoszę bo to jest nienormalne żeby człowiek nie mógł wypłacić swoich pieniędzy przez widzi mi się Allegro. 

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Cosmetiklovedane do przelewu dla PayU nie będą widoczne na potwierdzeniu przelewu do Przelewy24, które zamieściłaś w korespondecji e-mailowej.
Wejdź w zakładkę [Ustawienia wypłat] i kliknij link "przejdź do PayU" (poniżej zrzut ekranu) i tutaj również musisz przelew wykonać w euro, żeby został zaksięgowany z konta Revolut LT.

image.png

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów