Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Ostatnio składałem wniosek o zmianę rachunku do wypłat. Na potwierdzeniu przelewu weryfikacyjnego mam nr konta, który jest zgodny z nr konta który wpisałem we wniosku jednakże w jakichś powodów dostałem informacje ,że przelew przyszedł z innego nr. Mam konto na Zen. Już drugi raz robię przelew weryfikacyjny i z mojej strony wszystko sie zgadza. Tak przelew wychodzący jak i zwrot kwoty weryfikacyjnej z payU pokrywa się z numerem konta który mam wpisany we wniosku jako konto do wypłat. Na koncie są pieniądze do wypłaty za sprzedaż, więc prosiłbym tym razem o poważne potraktowanie sprawy. Z góry dziękuję za pomoc.
@Life_Stream Od 9 listopada 2022 r. nie można aktywować u nas wypłat na ZEN. Konieczne będzie wskazanie innego rachunku do wypłat.