Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@StarocieAntyki1 sprawdziłam Twoje konto i weryfikacje zarówno w PayU jak i w Przelewach24 są już zakończone, więc wypłaty są aktywne.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Ja
dalej mam problem i to wygląda u mnie takm zdjęcia w załączniku
Zdjęcie
@StarocieAntyki1 przesłałeś dokumenty do PayU, zgodnie z otrzymaną wiadomością e-mail od operatora? Rozumiem, że po kliknięciu "Przejdź do PayU, pojawia się informacja o potwierdzaniu tożsamości?
Była weryfikacja, dołączyłem zdjęcie dowodu i od tej chwili tak to cały czas wygląda, że weryfikują dane. Żadnego meila nie miałem
Była weryfikacja, dołączyłem zdjęcie dowodu i od tej chwili tak to cały czas wygląda, że weryfikują dane. Żadnego meila nie miałem
Po kliknięciu przejdź do PayU :
Możesz bezpiecznie zamknąć tę stronę.
@StarocieAntyki1 ok, dziękuję za informację! Poprosiłam o weryfikację tej sprawy z operatorem.
@StarocieAntyki1 operator potwierdził, że otrzymany dokument jest prawidłowy więc do jutra do końca dnia, weryfikacja powinna się zakończyć pozytywnie, gdyby tak się nie stało, zamów proszę rozmowę telefoniczną za pomocą formularza.