anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja payu

StarocieAntyki1
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary

@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, moja wryfikacja trwa już tydzień. Czy mogą Państwo sprawdzić czy jest ok?

Weryfikacja przelewy24 jest ok. Ale przez payu mam wstrzymane wypłaty

StarocieAntyki1

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@StarocieAntyki1 sprawdziłam Twoje konto i weryfikacje zarówno w PayU jak i w Przelewach24 są już zakończone, więc wypłaty są aktywne. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

StarocieAntyki1
#8 Zapaleniec#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Ja

IMG20250113121156.jpg

dalej mam problem i to wygląda u mnie takm zdjęcia w załączniku 

oznacz moderatorów

StarocieAntyki1
#8 Zapaleniec#

Zdjęcie 

IMG_20250113_1908518745560614569085521.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@StarocieAntyki1 przesłałeś dokumenty do PayU, zgodnie z otrzymaną wiadomością e-mail od operatora? Rozumiem, że po kliknięciu "Przejdź do PayU, pojawia się informacja o potwierdzaniu tożsamości? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

StarocieAntyki1
#8 Zapaleniec#

Była weryfikacja, dołączyłem zdjęcie dowodu i od tej chwili tak to cały czas wygląda, że weryfikują dane. Żadnego meila nie miałem

oznacz moderatorów

StarocieAntyki1
#8 Zapaleniec#

Była weryfikacja, dołączyłem zdjęcie dowodu i od tej chwili tak to cały czas wygląda, że weryfikują dane. Żadnego meila nie miałem

Po kliknięciu przejdź do PayU :

Nasz zespół weryfikuje teraz Twoje dane
O wyniku weryfikacji i odblokowaniu wypłaty środków powiadomimy Cię mailem na adres: [edycja]

Możesz bezpiecznie zamknąć tę stronę.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@StarocieAntyki1 ok, dziękuję za informację! Poprosiłam o weryfikację tej sprawy z operatorem.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@StarocieAntyki1 operator potwierdził, że otrzymany dokument jest prawidłowy więc do jutra do końca dnia, weryfikacja powinna się zakończyć pozytywnie, gdyby tak się nie stało, zamów proszę rozmowę telefoniczną za pomocą formularza

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów