anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja PayU .

zmisieki
#7 Wielbiciel#

Witam od ponad tygodnia nie mogę wypłacić swoich środków zgromadzonych na koncie. Wysłałem skan drugiej strony dowodu ale ani słychu ani odezwy ze strony PayU. proszę o pomoc

 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary

@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zmisieki Konsultuję tę sprawę. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

zmisieki
#7 Wielbiciel#

Dzięki czekam

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@zmisieki Dostałam informację, że dokument, którego skan przesłałeś, jest uszkodzony. W związku z tym operator płatności musi przeprowadzić dodatkowe konsultacje. Otrzymasz odpowiedź w tej sprawie najszybciej jak to będzie możliwe.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów