Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam sprzedaży poprzez allegro lokalnie. Nabywca zapłacił za przedmiot, przedmiot został doręczony. W momencie gdy chciałam zlecić wypłatę środków na swoje konto pojawiła się opcja konieczności weryfikacji konta. Dokonałam te weryfikacji- bank zwrócił 1 zł po zweryfikowaniu konta. Jak mam dalej postępować by środki trafiły na moje konto bankowe?
Miałaś potwierdzenie o zweryfikowaniu konta? Powinno przyjść na maila. Sam zwrot 1zł to nie to samo. Jak jest zweryfikowane to wchodzisz w rozliczenia, klikasz zobacz historię i wypłać środki i tam wypłacasz. Możesz też ustawić automatyczne wypłaty od 20zł. Jeśli zaś potwierdzenia nie było to możliwe, że coś się w danych nie zgadzało. Allegro nie zwykło powiadamiać klientów o takich sprawach, wiec wtedy wezwij moderatorki, czasem z tym pomagają. Najważniejsze to, by dane: z przelewu, dowodu oraz allegro co do joty się zgadzały.
Niestety potwierdzenia na mail nie ma. W jaki sposób skontaktować się z allegro. Nie widzę takiej opcji z poziomu aplikacji. Może tylko przez stronę internetową?
Zawołamy, czasem dziewczyny mogą sprawdzić co jest nie tak, choć generalnie to nie ich działka. Tak zwykle jest najszybciej. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@ecru2202 ile czasu minęło. Weryfikacja trwa kilka dni
Mail z informacją o rozpoczęciu weryfikacji dostałam w dniu 22.11
@ecru2202 Widzę, że proces weryfikacji rachunku do wypłat rozpoczął się 22 listopada po godzinie 16 - w przypadku PayU weryfikacja może potrwać do 3 dni roboczych. Zaczekaj proszę dziś do godzin wieczornych, jeżeli wypłaty wciąż nie będą dostępne to daj proszę znać lub skontaktuj się z nami przez ten formularz. 😊
Dziękuję bardzo 😊