Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Wystawiłam pierwszy raz rzecz na allegro lokalnie, nie zauważyłam że konto jest na dane mojej mamy. Kobitka kupiła kasa wisi na allegro a ja nie mogę zrobić przelewu bo konto nie jest mojej mamy a ona nie ma konta bankowego. Chciałam wypłacić przekazem pocztowym ale za cholerę nie wiem jak, czy jest ktoś w stanie pomóc z góry dziękuję 🥺
@martyna99989 Jaką kwotę masz do wypłacenia? Jeśli więcej niż 800 zł to mama będzie musiała założyć konto w banku i je zweryfikować na allegro.
Druga sprawa to z końcem listopada możliwości wypłaty przekazem zostanie wyłączona całkowicie.
300zl próbuje znaleźć ustawienia wypłat ale **piiip** nie widzę nic takiego
@martyna99989 Przejdź proszę do zakładki Ustawienia wypłat i zaznacz, że chcesz wypłacać pieniądze przekazem pocztowym. Następnie sprawdź, czy adres do wypłat jest poprawny oraz wybierz, kiedy chcesz dostawać powiadomienia mejlowe. Kliknij "aktywuj wypłaty" i wypełnij formularz. Formularz zostanie zapisany na Twoim komputerze. Na koniec wydrukuj go, podpisz i podeślij skan podpisanego formularza na adres przekazy@payu.pl. Zrób to proszę z maila, który jest przypisany do Twojego konta Allegro.
@w_kiwi Czy to oznacza że będzie można tak wypłacać każdą kwotę?
Niestety nic takiego nie widzę, już raz weryfikację mi odrzucili
Oczywiście że odrzucili bo to nie ty się weryfikujesz lecz mama. Więc nie możesz wykonywać przelewu 1,01zł ze swojego konta, nie możesz sie podpisywać, musisz sie zachowywać tak jak mama. Bo to jest konto mamy, nie twoje i pieniądze są nie twoje lecz mamy.
Potem sie podzielicie jak odzyskasz kasę, teraz weryfikujesz mamę nie siebie.
@w_kiwi "Zrób to proszę z maila, który jest przypisany do Twojego konta Allegro. "
@martyna99989 Zrób to z maila który jest przypisany do konta mamy, nie twojego konta bo znów będzie źle.
@martyna99989 czy możesz przesłać nam potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości dodaj proszę jeszcze link do tego wątku.
Wczoraj przesłałam maila z potwierdzeniem i linkiem do wątku dzisiaj znowu dostałam odrzucenie
@martyna99989 Weryfikacja jest w toku.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czy jakieś wieści odnośnie weryfikacji? Z góry dzięki
@martyna99989 Muszę Cię prosić o ponowne wysłanie potwierdzenia przelewu. Musi to być wiadomość z maila, który jest przypisany do konta, z którego tutaj piszesz. W przeciwnym razie nie mogę przekazać sprawy dalej.
Przecież już to zrobiłam zarówno przesyłałam potwierdzenie przelewu jak i wklejałam wątek i wysyłałam z maila [edytowano] gdzie nawet mój nick jest taki sam jak początek maila. Czy jeszcze raz mam robić przelew na 1,01 zł i przesyłać nowe potwierdzenie przelewu?
@martyna99989 Nie wykonuj ponownie przelewu, bo to przedłuży proces. Upewnij się proszę, że wysyłasz potwierdzenie na prawidłowy adres - spolecznosc@allegro.pl. Niestety wcześniej go nie otrzymaliśmy.
@martyna99989 Nie otrzymaliśmy od Ciebie potwierdzenia. Dodam, że niestety tylko do 29.10 można wypłacać środki przekazem pocztowym. Po tej dacie, opcja ta zostanie wycofana.
Przesłałam ponownie
@martyna99989 Świetnie, dziękuję! Przekazałam je dalej.
@martyna99989 Przykro mi, ale cały czas jest ten sam błąd. Dane rachunku, z którego wykonano przelew nie zgadzają się z danymi konta, z którego piszesz. Muszą być identyczne zarówno sam numer rachunku, jak i dane właściciela.