Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam taką informację na koncie allegro:
Czasowo zablokowaliśmy możliwość wypłaty środków. Nie udało się wypłacić środków na podane dane do wypłat, skontaktuj się z nami.
Zmieniałam dane do wypłat ,bo stare były nieaktualne i mam tą blokade już ponad 2 tygodnie.
Sprawdź e-maila - prawdopodobnie otrzymałeś tam info co się stało i co z tym fantem zrobić.
nie ma nic na mailu
A to konto jest twoje, bankowe? bo nakładają 1-dniową blokadę bezpieczeństwa ale 2 tygodnie? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
tak
@berna28 sprawdź proszę dokładnie wszystkie foldery w swojej skrzynce, w szczególności spam, powiadomienia i inne.
nie ma nic
@berna28 Poprosiłam o ponowny kontakt z Tobą w tej sprawie, proszę o chwilę cierpliwości. 🙂
@berna28 Wypłaty są już aktywne na Twoim koncie. 🙂
@berna28 Czy kontaktowałaś się już przez formularz wskazany w komunikacie?
tak