
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, w dniu dzisiejszym wypłaty zostały zdezaktywowane, jest to dziwne ponieważ miałem aktywne wypłaty po przez PayU i nagle nie mam możliwości wypłaty swoich środków, żadnej blokady nie dostałem na konto. Co ciekawe gdy daje "zmień ustawienia wypłat" to pokazuje mi na payu że mam 0 zł środków natomiast gdy wracam do "środków i historii operacji" wszystko jest, proszę o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Patrixoss Na koncie, z którego piszesz, są aktywne wypłaty z PayU, ale nie podałeś danych do wypłat z Przelewów24.
Jeśli chodzi o widoczność środków, proszę Cię o przesłanie zrzutów z zakładek, w których pojawia się problem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Owszem Przelewy24 nie zostały aktywowane natomiast środki są na PayU, co ważne już wypłacałem z nich także kwestia tego, że długo nic nie zostało wypłacone byłoby nieprawidłowe, tutaj wstawiam screen na którym widać że rzekomo na PayU nie ma dostępnych środków.
Pytanie jeszcze jedno, dlaczego do wypłaty wcześniej nie potrzebowałem aktywacji Przelewów24 a teraz już tak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli brak środków na koncie to wówczas jest "wypłaty nieaktywne". Nie musisz aktywować Przelewów24, ale jak ktoś Ci zapłaci w ten sposób to nie wypłacisz do czasu aktywowania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Patrixoss Jeżeli pieniądze masz w PayU, nie musisz aktywować Przelewy24. Jeśli nie możesz wypłacić pieniędzy z PayU, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Patrixoss Widzę, że o 19:03 zleciłeś wypłatę z PayU. Później pojawiła się kolejna wpłata. Czy w tej chwili również nie widzisz środków na saldzie PayU?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety ponawiam temat ze względu na to, że ponownie mam ten sam problem, próbowałem tak jak wcześniej było mówione sprawdzić z innej przeglądarki czy też w trybie incognito lecz dalej jest to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Patrixoss W tym momencie nie ma środków na saldzie w Allegro Finanse. Dodatkowo - na Twoim koncie jest blokada, otrzymałeś od nas wiadomość mejlową w tej sprawie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, w dniu dzisiejszym wypłaty zostały zdezaktywowane, jest to dziwne ponieważ miałem aktywne wypłaty po przez PayU i nagle nie mam możliwości wypłaty swoich środków, żadnej blokady nie dostałem na konto. Co ciekawe gdy daje "zmień ustawienia wypłat" to pokazuje mi na payu że mam 0 zł środków natomiast gdy wracam do "środków i historii operacji" wszystko jest, proszę o pomoc
Ubiegam, że już napisałem do supportu, lecz może tutaj będzie szybsze dojście
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiem, że zrobiłem już taki temat aczkolwiek tam już dałem komuś "rozwiązanie" zatem myślałem że nie będzie się wyświetlało

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Prosiłbym o pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Patrixoss Cześć. Połączyłam wątki - odpowiedź na swoje pytanie znajdziesz wyżej. Twoje konto zostało zablokowane, wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mejlową w tej sprawie.