anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jakość sprzedaży, spadek punktów

euphoria_art
#11 Animator#

Hej, zauważyłem spadek punktów o 110, nie można nigdzie tego podejrzeć, Allegro znowu coś zmieniło w punktacji?

Ta jakość sprzedaży jest skopana, staram się aby wszystko było cacy a mam tylko 200 punktów na 500,

Przez szybką wysyłkę nie mogę nazbierać punktów, dlaczego jeśli mam ustawione 3 dni i w tym czasie wysyłam paczkę czasami nawet tego samego dnia to nie są naliczane mi punkty.

Mieszkam na zadupiu i to jest dla mnie problem latać co godzina 10 km aby wysłać paczkę.

Niech allegro to poprawi, powinny być punkty za wysyłkę w deklarowanym czasie mam racje?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

mdrogeria
#21 Demiurg#

@euphoria_art to są punkty za szybką wysyłkę , a nie za wysyłkę w czasie , naliczane są do transakcji , dla których zadeklarowałeś wysyłkę natychmiast lub 1 dzień i skutecznie w czasie nadałeś .

oznacz moderatorów

euphoria_art
#11 Animator#

Wiem że są to punkty za szybką wysyłkę, pytanie było skąd spadek punktów o 110, czy allegro cos zmieniło bo nigdzie nie mogę tego podejrzeć, usunęło jakąś miarę czy coś?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@euphoria_art Punkty zostały odjęte, ponieważ w ciągu ostatnich 30 dni nie otrzymałeś nowych wiadomości od klientów. 

Proszę Cię, abyś nie tworzył wielu nowych wątków w tym samym temacie, co właśnie zrobiłeś. Takie działanie to spam, co jest wbrew regulaminowi Gadane. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@euphoria_art Konsultuję Twoją sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

euphoria_art
#11 Animator#

Wiadomo coś w mojej sprawie?

oznacz moderatorów

euphoria_art
#11 Animator#

Dopiero się dojrzałem że znikło mi "średni czas odpowiedzi" - 100 punktów. Wszystkim znikły punkty za średni czas odpowiedzi czy tylko mi??

oznacz moderatorów

euphoria_art
#11 Animator#

Hej, dziś znikło mi pole "średni czas odpowiedzi" i wraz z nim 100 punktów w panelu jakości sprzedaży.

u Was też znikło czy tylko u mnie?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@euphoria_art zgodnie z tym co napisała Wiktoria - "Punkty zostały odjęte, ponieważ w ciągu ostatnich 30 dni nie otrzymałeś nowych wiadomości od klientów.". W mierze "średni czas odpowiedzi" uwzględniamy ostatnie 30 dni, oznacza to, że wynik stale jest aktualizowany. Więcej o tym jak przyznajemy punkty w określonych miarach, przeczytasz w tym artykule

Dodatkowo, w zakładce jakość sprzedaży możesz pobrać raport z ostatnich 30 dni - znajdziesz w nim informacje jak zmieniały się poszczególne statystyki. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Sa_nova dodam jeszcze do tego co napisała @Sa_nova , że pewnie w poniedziałek / może wcześniej / utworzy się w Twojej zakładce nowy obszar ,, brak pytań od sprzedających ,, i tam wrócą punkty , które Ci zajumali .

oznacz moderatorów