anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

źle naliczane punkty w mierze Średni czas odpowiedzi

twojezdrowie_org
#10 Popularyzator

Dzień dobry,

Zauważyłem od kilku dni, że mam 0/100 pkt w mierze Średni czas odpowiedzi. Czytam instrukcję przydzielania punktów w tej mierze i wychodzi na to, że taki wynik oznacza brak wiadomości od klientów w ciągu ostatnich 30 dni. Jednak w tym czasie odpowiadałem na kilka wiadomości klientów i to zawsze bardzo szybko. Czy to jest jakiś błąd systemu, czy czegoś nie doczytałem? Proszę o wyjaśnienia  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Piotr

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@twojezdrowie_org w ostatnich 30 dniach nie miałeś pytań od klientów i wiadomości w dyskusjach, więc w mierze "terminowe odpowiedzi" masz 40 punktów, ale też dlatego nie masz żadnych punktów w mierze "średni czas odpowiedzi". 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

twojezdrowie_org
#10 Popularyzator

No ale właśnie napisałem, że miałem pytania od klientów. Co najmniej 7 naliczyłem. 

Piotr

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@twojezdrowie_org w takim razie będę potrzebować loginy tych klientów oraz numery ofert, których dotyczą. Możesz przesłać mi te informacje w wiadomości mailowej dodaj tylko proszę link do tego wątku i prześlij go na adres spolecznosc@allegro.com

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

twojezdrowie_org
#10 Popularyzator

Właśnie przesłałem. 

 

Piotr

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@twojezdrowie_org mam maila i dziękuję, ale czy te wiadomości były wysyłane przez opcję Zadaj pytanie lub były to wiadomości w dyskusjach założonych w ciągu ostatnich 30 dni? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

twojezdrowie_org
#10 Popularyzator

Teraz rozumiem swój błąd. Nie, nie były to wiadomości przez Zadaj pytanie. Były to pytania o zakup. Swoją drogą, bardzo to niedobre zasady. Skoro w poradniku Jak poprawić wynik? piszecie: 

"Zadbaj o to, aby kupujący mogli znaleźć w Twoich ofertach wszystkie istotne informacje. Gdy przygotujesz szczegółowy opis produktów, które sprzedajesz, możesz znacząco ograniczyć liczbę pytań od potencjalnych klientów."

Czyli dopieść oferty, żeby nie było pytań i wątpliwości, to zabierzemy ci 100 pkt. Na pocieszenie dostaniesz 40. 

Czy ktoś to potrafi uzasadnić?  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Piotr

oznacz moderatorów

twojezdrowie_org
#10 Popularyzator

Sam sobie odpowiadam, żeby ponownie poprosić moderatorów o odniesienie się do mojego pytania.  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Piotr

oznacz moderatorów

991221
#11 Animator

Chyba trzeba prosić znajomych, aby zadawali pytania tak by nie tracić punktów. 

oznacz moderatorów

twojezdrowie_org
#10 Popularyzator

Znajomych z forum?

oznacz moderatorów

991221
#11 Animator

Jakichkolwiek 

oznacz moderatorów

twojezdrowie_org
#10 Popularyzator

Byle domyślnych 🙂

oznacz moderatorów

991221
#11 Animator

Niestety do punktacji nie wliczają się pytania o zakup. W tej mierze liczy się wyłącznie pytania o ofertę i dyskusje. 

oznacz moderatorów

twojezdrowie_org
#10 Popularyzator

Dziękuję za rozwiązanie problemu. Ech, żeby tylko tak jakiś klient napisał do mnie przez Zadaj pytanie 🙂

oznacz moderatorów