Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
13 listopada z panelu Jakość mojej sprzedaży usuniemy miarę Zadowolenie kupujących. Od tego dnia nie będziemy już przyznawać punktów w tej mierze.
Rozdzielimy je pomiędzy 2 inne miary:
Jeśli w ciągu ostatnich 30 dni żaden z Waszych klientów nie zwrócił zamówienia, nie dostaniecie punktów w mierze Szybkie zwroty wpłat do klientów. Przyznajemy je w mierze Brak zwrotów od klientów. Dlatego w tej mierze również zwiększymy o 10 punktów maksymalną liczbę punktów, które możecie zdobyć.
Informacje o tym, jak zmienią się progi punktowe dla miar: Polecenia od kupujących i Szybkie zwroty wpłat do klientów znajdziecie w tym artykule.
Jak ta zmiana wpłynie na Wasz poziom jakości sprzedaży?
A można wiedzieć jak zobligujecie kupujących do wystawiania tych hm poleceń?
Jak ich nie będzie to dostaniemy po d...., tak? Czyli punktów wtedy mniej? IA coraz mniej kupujących wystawia komentarze polecające, bo po prostu szkoda czasu i atłasu na takie drobiazgi. Chcę - kupuję, nie chcę - nie kupuję, dostałem nie to co chciałem, walę nega i tyle, taka jest wasza polityka.
Czemu ma służyć ta zmiana?
Wy mieszacie ciągle to samo w kotle, niczego nie dokładacie tylko zmieniacie, a teraz możliwe jest nawet że sprzedaż spadnie, przez wasze "zapieprzenie" wyszukiwarki.
sprzedaż już spadła, bo nie widać ofert po wyszukaniu
co to są szybkie zwroty wpłat od klientów - jakaś odwrócona sprzedaż?
@RED @To jest zachęcanie kupujących do dobierania do smarta - ktoś kupuje przedmiot z zamiarem zwrócenia go żeby zostawić sobie jakąś głupotę za 5 zł, zgłasza zwrot od razu pod paczkomatem, wrzuca paczkę, ona następnego dnia jest u sprzedawcy i ten ma mu natychmiast zwrócić środki żeby „zbierać punkty”. Kupujący ma dostawę gratis dla zakupu za kilka zł i nawet nie zamraża sobie środków na dłużej niż 3 dni. I może robić kolejne „zakupy”.
No i gitara
Po tym jak popsuliście komentarze to tę miarę też wypadało by wywalić. Mniej osób wystawia komentarze niż używało "szukaj w opisach" XD
Allegro nadal zmusza do pogorszenia jakości, aby uzyskać więcej punktów za jakość. Przy braku zwrotów dostanę mniej punktów niż wtedy gdy są zwroty. Muszę raz na miesiąc wysłać szajs, żeby mieć zwrot. To samo jest w kwestii pytań o przedmiot. Muszę pogorszyć opisy, aby dostawać pytania o przedmiot, bo brak pytań oznacza obniżenie punktacji. Analogicznie muszę mieć dyskusje, bo jak nie mam żadnych, to punktów jest mniej. Czyli raz na miesiąc obowiązkowo wysłanie bubla. Kto Wam to wymyśla? Ciągle trzeba pogarszać jakość w wielu aspektach, aby dostawać więcej punktów za jakość.
Jest jeszcze jeden absurd tej punktacji. W czasie urlopu byłem na pustyni bez zasięgu. Wszystkie oferty wyłączone, a mimo to zapytano o przedmiot. Uprzejmie odpowiedziałem z jednym dniem opóźnienia. Ponieważ była to jedyna odpowiedź dostałem -400 punktów jak najgorszy oszust. Na miesiąc zostałem praktycznie zbanowany. Gdybym nie odpowiedział wcale, to byłoby -30 punktów. Zatem Allegro dużo wyżej ocenia kompletny brak odpowiedzi, niż małe opóźnienie. Kuriozalne!
@Pengano Bo tu jest błąd w tytule, miało być : "Usuniemy Zadowolenie kupujących..." 😀
"Pracujemy jednak nad zmianą systemu oceniania zakupów przez klientów" - czy już mamy się bać? 🐭
@SpeedyGonzalezz Nie wiem czy może być gorzej niż jest w tej chwili. Stawiam że oceny w tej chwili wystawia 3-4% kupujących. Transakcji dzień w dzień ponad 100, jak jest 5 nowych ocen to już huk, a są dni że nie ma ŻADNEJ.