Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
|
||
|
@kocazar to błąd po stronie Allegro - przepraszamy!
Również dostałem takiego emaila po czesku
Proszę o artykuł prasowy na temat tego co się stało, inaczej będzie głośno na ten temat
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ hej dostałem e-mail przypominający wyciek danych na allegro, jest tam mój nick, imię, nazwisko.
prosze o wyjaśnienie inaczej zgłaszam się do niebezpiecznika.
z adresu info@notifikace.allegro.cz
@TOMEK9132 możesz być spokojny, to nie jest wyciek danych. Ta wiadomość pochodzi od nas, otrzymałeś ją w wyniku pomyłki, to nasz błąd, przepraszamy!
Tez dostałam taka wiadomość
I ja dostałam takiego maila po czesku. Nic nie sprzedaję na allegro.
Witam Dostałemłem właśnie na pocztę maila w języku czeskim Kozystam bardzo rzadko z Allegro i nie wiem o co chodzi
Dzień dobry Piotrze,
Twoje konto biorące udział w promocji Early Bird przekroczyło w tym miesiącu limit rabatów prowizji od sprzedaży wynoszący 50 000 CZK brutto.
Co to oznacza dla Ciebie
Zniżki zostały wyłączone do końca tego miesiąca i będziemy pobierać opłaty zgodnie ze standardowym cennikiem.
Zniżki dezaktywujemy za każdym razem, gdy przekroczysz limit na dany miesiąc. Robimy to z opóźnieniem
Uważaj jakieś pomyłka Allegro.
@Client:43632940 Cześć. Wiadomość została wysłana przez nas, ale jest ona wynikiem pomyłki. Bardzo Cię przepraszamy, uznaj ją proszę za niebyłą.
Witam również dostałem takiego maila po Czesku.
Dzień dobry,
Z całym szacunkiem, ale będą Państwo odpowiadać każdemu indywidualnie tu, na forum? Skoro był to błąd, który miał 'masowe' konsekwencje, a rozsyłanie maili nie jest wg Państwa najlepszą opcją (chociaż skoro i tak maile poszły już do sporej ilości użytkowników, to chyba nic nie stoi na przeszkodzie wysłać po drugim mailu?), to czy nie można choćby wysłać wiadomości na konto użytkowników? Myślę, że sporo osób zalogowało się po tej wiadomości, żeby sprawdzić co się stało i taka by je uspokoiła. Teraz trzeba odkrywać co się stało na własną rękę. Nie wygląda to profesjonalnie.
@gesiekm Przykro mi, że tak uważasz. Sytuacja jest monitorowana na bieżąco. Wczoraj na formularzu kontaktowym w pomocy PL i CZ wyświetlaliśmy komunikat informujący o tym błędzie. Dodatkowo w czatbotach i auto odpowiedziach Aliny również dodaliśmy komunikat o pomyłce. Jeśli zaistnieje taka konieczność, to dodatkowy mejl zostanie wysłany.
Allegro powinno na stronie głównej allegro.pl wystosować odpowiedni komunikat tam z przeprosinami, nie może być tak, że korporacja robi co chce i umniejsza tej sprawie jakby nic się nie stało.
Mam to samo i nic z tym nie robić tak? Jedyne rzeczy jakie sprzedaje to na allegro lokalnie. Nie ukrywam, ze troche stresu się narobiło.
Też dostałem 16-tego, ale widzę że temat jest już wyjaśniany w innych wątkach.
@Client:100895547 nie jest to wyciek danych, otrzymałaś tę wiadomość w wyniku naszej pomyłki, za którą przepraszamy! Możesz zignorować tę wiadomość.