Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy znowu jest problem z doładowaniem konta inPost Pojawia się komunikat:
Przekroczono limit czasu połączenia
Podczas łączenia z serwerem „ssl.dotpay.pl” wystąpił błąd.
Witryna może być tymczasowo niedostępna lub przeciążona. Spróbuj ponownie za pewien czas.
Jeśli nie możesz otworzyć żadnej strony, sprawdź swoje połączenie sieciowe.
Jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy sprawdzić, czy Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem.
tak, mam to samo, nie mogę doładować konta żeby wysłać przesyłki. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ uprzedzę was , na innej przeglądarce też nie działa, wyczyszczenie plików cookies też nie pomaga.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Potwierdzam, u mnie to samo, nie da się doładować konta w menadżerze
U mnie to samo.
@InPost
Proszę o informację kiedy będzie dostępna możliwość doładowania konta.
Pozdrawiam
@hymus @lottoys @AlePiesio @claudia1z
Witam,
niestety nadal są problemy z doładowaniem konta.
Nie ma możliwości wysyłki paczek
Pozdrawiam
@Kosmetyki-ori
Hej,
spróbuj zrobić w ten sposób:
- odłącz telefon od Wi-Fi (ustaw tylko dane mobilne)
- zaloguj się do Managera Paczek na telefonie
- spróbuj doładować konto na telefonie
U mnie zadziałało to wczoraj i dzisiaj po przeczytaniu Twojego wpisu spróbowałem ponownie i też się udało.
Na komputerze nie działa u mnie od wczoraj.
Pozdrawiam
Dzień dobry, dzisiaj ponownie są problemy z doładowanie konta w Managerze Paczek. Przelew przeszedł, pieniądze zeszły z konta ale w Managerze kwota się nie dodaje. Próbowałam czekać, od nowa się logować ale nic z tego. Proszę o informację, kiedy można się spodziewać naprawy problemu
Już jest ok
Nie dodaja sie srodki na wysylke paczek, a kasa z konta znika? Ktos z Was cos wie?
u mnie to samo, również w trybie incognito