anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[19.04.2023] Problemy z doładowaniem konta Manager Paczkomaty InPost

MAMY ROZWIĄZANIE!
claudia1z
#8 Zapaleniec#

Witam czy znowu jest problem z doładowaniem konta inPost Pojawia się komunikat:

Przekroczono limit czasu połączenia

Podczas łączenia z serwerem „ssl.dotpay.pl” wystąpił błąd.

Witryna może być tymczasowo niedostępna lub przeciążona. Spróbuj ponownie za pewien czas.
Jeśli nie możesz otworzyć żadnej strony, sprawdź swoje połączenie sieciowe.
Jeśli ten komputer jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy sprawdzić, czy Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
AlePiesio
#14 Krzewiciel#

tak, mam to samo, nie mogę doładować konta żeby wysłać przesyłki.  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  uprzedzę was , na innej przeglądarce też nie działa, wyczyszczenie plików cookies też nie pomaga. 

Opera Zrzut ekranu_2023-04-19_095423_ssl.dotpay.pl.pngOpera Zrzut ekranu_2023-04-19_094805_ssl.dotpay.pl.png

oznacz moderatorów
lottoys
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Potwierdzam, u mnie to samo, nie da się doładować konta w menadżerze doładowanie.jpg

oznacz moderatorów
musashi2007
#13 Ambasador#

U mnie to samo.
@InPost 
Proszę o informację kiedy będzie dostępna możliwość doładowania konta.
Pozdrawiam

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@hymus @lottoys @AlePiesio @claudia1z 

Dzień dobry, 
 
odnotowaliśmy utrudnienia po stronie systemów dostawców płatności, co może powodować brak możliwości opłacania przesyłek oraz brak możliwości doładowania konta w Managerze Paczek.
 
Sprawa została zgłoszona do dostawców w celu dalszej weryfikacji. Dostawcy pracują nad pilnym rozwiązaniem wszelkich utrudnień. Cześć usług powinna już działać.
 
Za niedogodności przepraszamy i prosimy o cierpliwość.
oznacz moderatorów
Kosmetyki-ori
#1 Nowicjusz#

Witam,

niestety nadal są problemy z doładowaniem konta.

Nie ma możliwości wysyłki paczek

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
musashi2007
#13 Ambasador#

@Kosmetyki-ori 

Hej,

spróbuj zrobić w ten sposób:
- odłącz telefon od Wi-Fi (ustaw tylko dane mobilne)
- zaloguj się do Managera Paczek na telefonie
- spróbuj doładować konto na telefonie

U mnie zadziałało to wczoraj i dzisiaj po przeczytaniu Twojego wpisu spróbowałem ponownie i też się udało.

Na komputerze nie działa u mnie od wczoraj.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
Pluszowe_Sowkowo
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, dzisiaj ponownie są problemy z doładowanie konta w Managerze Paczek. Przelew przeszedł, pieniądze zeszły z konta ale w Managerze kwota się nie dodaje. Próbowałam czekać, od nowa się logować ale nic z tego. Proszę o informację, kiedy można się spodziewać naprawy problemu

oznacz moderatorów
Pluszowe_Sowkowo
#9 Pomysłodawca#

Już jest ok

oznacz moderatorów
sensokidpl
#8 Zapaleniec#

Nie dodaja sie srodki na wysylke paczek, a kasa z konta znika? Ktos z Was cos wie?

oznacz moderatorów
lewgorzkowski
#11 Animator#

u mnie to samo, również w trybie incognito 

oznacz moderatorów