Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Nie wiem jak to możliwe ale wpadły mi 3 negatywy od tego samego klienta w tym samym dniu. Przecież do jednego zakupu można wystawić jedną opinię, a nie 3. Do tego zaznacza że opóźniony zwrot pieniędzy co jest nieprawdą, bo pieniądze dawno zwrócone. Proszę o skasowanie tych 2 których nie powinno być.
Client:103703562
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@architekt_hurt Zwrot pieniędzy nawet w godzinę po otrzymaniu zwrotu jest już opóźnionym zwrotem, bynajmniej dla mnie. W mojej ocenie pieniądze powinny zostać mi zwrócone już w momencie zgłoszenia zwrotu, a nie żeby jeszcze bezczelny sprzedawca czekał na odesłanie towaru. Takie mam w tej kwestii zdanie, i... i co mi zrobisz...
Zgadzam się, nie ważne że jest np piątek, sprzedający otrzymał zwrot o 15:59. Punktualnie o 18:00 otwieram dyskusję i domagam się natychmiastowego zwrotu, oczywiście wcześniej negatyw że muszę aż tyle czekać.
(z życia wzięte)
No i co w tym dziwnego? Ja dostaje zwroty w soboty i niedzielę. Płatność blikiem na azjatyckim portalu i masz. Jak ktoś tu rzadko kupuje to nawet nie ogarnie, że tu ta sama płatność, a zwrot 3 dni dłużej... Ostatnio anulowanie transakcji trwało 20 min od momentu kliknięcia do kasy na koncie bankowych. W Allegro tylko na pay takie cuda...
Jednak 3x pod rząd wygląda na celowe uwalanie konkurencji. @architekt_hurt weź zobacz dokładnie daty zakupów co i jak. Poszukaj magicznego punktu w regulaminie o celowym działaniu na szkodę sprzedawcy i zgłoś to jako naruszenie konkretnie tego punktu regulaminu. To jedyny punkt z jakiego czasem usuwają... Nie gwarantuję ale większa szansa niż jak sam komentarz zgłosisz...
@AnnaG-Antyki chciałem tylko wspomnieć że zwrot po odstąpieniu a anulowanie nowego zamówienia to dwie różne rzeczy.
Zlecić zwrot zaraz po anulowaniu to nie problem o ile już nie poszło do realizacji, u mnie zdarzało się że ktoś anulował nawet 2 minuty po zakupie i minutę później miał informację o zwrocie pieniędzy. Problem jest jak mówisz z allegro które zwykle zwrot realizuje w 1-2 dni robocze. Chociaż nawet nie wiem czy to nie operatorzy płatności mają takie zasady.
Jak niedawno kupiłem coś na a...press i sprzedający anulował przez brak towaru to zwrot na konto dostałem po 2 dniach.
Właśnie o to mi chodziło. Nie wiem czy to wina Allegro czy operatora, wiem że gdzie indziej jest szybciej. Tak samo pamiętam nietrafiony zakup z V..... Geniusz biznesu 12 dużych szklanych świeczników przełożył 1-ną warstwą cienkiej folii. Oczywiście 8 przyszło całkiem zbitych. Portal zwrócił kasę. Do tej pory to pamiętam (bo to był pierwszy mój weekendowy zwrot), bo kasę na koncie miałam w sobotę minutę po zwrocie z portalu. Także gdzie indziej działa to szybciej. I niektórzy klienci mogą być tu samym czasem czekania sfrustrowani...
@AnnaG-Antyki zauważ też jedną ważną rzecz, inne serwisy sprzedażowe mają taką zasadę że blokują wypłatę sprzedającemu do czasu doręczenia i potwierdzenia przez kupującego że towar dotarł w porządku, zwykle jest to 2-3 dni od doręczenia, czasem dłużej, zależy od serwisu.
Więc jeśli zgłosisz uszkodzenie/utratę towaru zaraz po otrzymaniu paczki to zwrot nie robi sprzedający tylko serwis z automatu.
Im nie zależy na sprzedającym jeszcze bardziej niż tutaj w allegro. Chociaż cholera wie jak wyglądają ich wewnętrzne regulacje w takich sprawach.
Ale tak z innej beczki to już O.. korzysta z payu i ma dłużej chyba tak jak Allegro.
@architekt_hurt z tego co widzę, ten klient złożył u Ciebie 3 zamówienia (9.09.2025 oraz 2 zamówienia 17.09.2025) - każde zamówienie może zostać ocenione. Skonsultuję temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@RaBarbar_ka czyli można u konkurencji zrobić 100 zamówień, na wszystkie zrobić zwrot i wystawić 100 negatywnych ocen🤔 wow😲
@KOGIEL_T Można. Warunkiem by liczyły się do średniej to odstęp 3 dni między zakupami. Jak widać w tym przypadku, do statystyk liczą się dwa zamówienia, gdyż dwa z trzech były złożone tego samego dnia. Ponadto zakładam że te dwa pierwsze zostały opłacone i nie anulowane, tylko zgłoszone do zwrotu jeszcze przed ich wysłaniem, coś mi tak mówi...
@TechartGSM a już myślałem, ze można hurtowo uwalić konkurencje😁, a tu się okazuje, że jest okres karencji aż trzy dni😉
ale allegro łaskawe wykluczyło Ci jeden komentarz
a drugi to co?
Kolejny przykład hipokryzji allegro - mi serwis nie pozwolił wystawić 1 komentarza sprzedawcy, który nawalił na całej linii twierdząc, że chcę mu zaszkodzić, a tutaj takie coś
@RED Wykluczone zgodnie z regulaminem - jeżeli od jednego do drugiego zakupu minęło mniej niż 3 dni, to każda kolejna ocena zakupów dokonanych w tym czasie nie liczy się do średniej...