Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Od 3 tygodni (ostatnia wypłata 1 listopada) Panstwo weryfikujecie moją tożsamość jako właściciela konta allegro/konta Platnosci. Zweyfikowałem się przez NFC aplikacja eDo APP, potem przesłałem zdjęcie dowodu osobistego, potem przesłałem nawet zdjęcie paszportu.
Najpierw przez tydzień pies z kulawą noga się mną nie zainteresował, gdy napisałem dostałem odpowiedź że dopiero mam dosłać dowód osobisty (a po kolejnym tygodniu i paszport).
W międzyczasie obsługa pytała mnie (sic!) jak długo "jesteście Państwo w Polsce" - pomimo ze prowadze jednoosobową działalność gospodarczą, mam polskie obywatelswo i nigdy nie posiadalem innego! Obsluga nie odpowiada na zadawane przeze mnie pytania (np w zakresie złożenia skargi na ich pracę).
Czy moge prosic o pomoc w odzyskaniu dostepu do swoich środków?
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
PayU ? U nas 13 dni i myślałem, że to rekord. W sieci jednak znalazłem, że i miesiąc..
Tak nie powinno być.
Ale CHIŃCZYKÓW wpuszczają bez problemu. Jak ich weryfikują ?
po jakis 13 dniach to ja napisalem "co sie dzieje" to mi allegro napisalo ze mam przyslac zdjecie dowodu, mimo ze wczesniej poszlo po eDo. jakbym nie napisal to zero zainteresowania.
Cześć, @pendrajwy_pl. Przepraszam, że tyle to trwa. Widzę, że Twoim zgłoszeniem mailowym już zajmują się doradcy.
Rozumiem, że to dla Ciebie ważny temat. Poproszę o ponowną i pilną weryfikację tej sprawy.
problem polega na tym ze oni sie NIE zajmują. obsługa tego procesu to kpina. czy wy, w tym kanale komunikacji - jesteście w stanie to gdzies eskalować?
Czy moge prosic o update sytuacji ? kolejny dzien bez wyplaty środków.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_