Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Już dziś warto przygotować się na zmiany, które wprowadzimy do regulaminu po Nowym Roku. Poświęćcie chwilę na zapoznanie się z tym, co planujemy.
Automatycznie otrzymacie zwrot prowizji, nawet jeśli nie złożycie wniosku
Gdy Wasi klienci anulują nieopłacone zamówienie, otrzymacie zwrot prowizji bez konieczności składania wniosku. Tym samym zaoszczędzicie czas.
Udogodnienie wprowadzimy w pierwszej połowie 2021 roku. Większa automatyzacja procesu będzie możliwa po 4 stycznia, gdy dodamy do regulaminu zapis o możliwości wykorzystania danych informatycznych w tym celu.
Wasi klienci dostaną automatyczne odpowiedzi na niektóre pytania
Otrzymujecie mnóstwo powtarzających się pytań od klientów? Przyjdziemy Wam z pomocą. Korzystając z danych dotyczących przebiegu transakcji i płatności oraz opisów ofert, nasz bot będzie odpisywał kupującym. Każdy klient, który napisze przez formularz “Pytanie do sprzedającego” lub w Centrum Wiadomości dostanie szybką odpowiedź. To znów duża oszczędność czasu dla Was i zadowolenie Waszych klientów.
Zaznaczamy, że odpowiedzi bota nie będą wpływać na jakość sprzedaży w obszarze obsługi klienta. Jeśli klient będzie chciał mimo wszystko wysłać swoje pytanie, trafi ono do Was w standardowym trybie.
Allegro Smart!: Wyższa kwota za dostawę metodą X-press Couriers
4 stycznia zwiększymy też maksymalną kwotę, jaką możecie otrzymać przy dostawie X-press Couriers dla przesyłek Allegro Smart! Obecnie jest to 8 zł, a będzie - 11 zł.
Nadal możecie ustawić cenę dostawy dla tej metody w przedziale 0, 01 - 14, 99 zł. Jeśli wybierzecie kwotę niższą lub równą 11 zł, przelew zwrotny będzie tej wartości. Pozostałe koszty pokryjecie w ramach rabatu dla kupującego.
Przykład: cena dostawy to 10 zł, więc wraca do Was 10 zł. Ale jeśli cena dostawy to 13 zł – otrzymacie przelew 11 zł.
Sortowanie po trafności: Nowy czynnik, który będziemy brać pod uwagę
Jak wiecie trafność ma jak najlepiej dopasować wyniki wyszukiwania do potrzeb kupujących. Chcemy jeszcze bardziej usprawnić ten proces. Nowym czynnikiem, który ma nam w tym pomóc jest: dopasowanie tytułu oferty do frazy wyszukiwania.
Wyjaśniamy jak to będzie działać:
Dodatkowo 4 stycznia zaktualizujemy listę czynników podaną w regulaminie o cechę, którą już bierzemy pod uwagę, czyli dopasowanie kategorii do frazy wyszukiwania.
Zmiany w opłatach na kontach Firma od 20 stycznia
Wiemy, że każda zmiana w cenniku wzbudza emocje. Tym bardziej warto mieć czas, by się z nią oswoić. Nowe opłaty zostaną wprowadzone do Załącznika nr 4, który jest częścią naszego regulaminu.
Będą Was dotyczyć, jeśli macie konto firmowe i sprzedajecie w działach:
xyz96 A nie pomyślałeś, że są rzeczy, których klient po prostu nie kupi, jak cena przekroczy dany pułap? Wtedy nikt nie zarobi.
@xyz96 Czy uważasz że działanie na szkodę klienta jest dobre? To nie jest sposób a co powiesz o tych co sprzedają przez licytacje i nie ustalają cen końcowych ?
@UK-Ciuszki Serio, musisz komuś naubliżać, żeby przekazać to, co masz do powiedzenia..?
@UK-Ciuszki No to nie podnoś ceny po podwyżkach prowizji, w czym masz problem? Będziesz dokładać do interesu albo na chleb Ci ledwo starczy 🙂 Podniesiesz i zapłacą kupujący. Musisz podnieść. Gdy już w MM i w sklepiku obok będzie wszystko tańsze, Allegro będzie musiało spuścić z tonu, bo padniecie wy i samo Allegro.
Bez wątpienia jest jakaś forma organizacyjna, która się sprawdzi w tym przypadku. Stowarzyszenie..?
Dziwi mnie tylko jedno - że od 20 lat nikt się za to nie wziął na poważnie, choć o pomysłach tego typu czytam od lat. Tu też pewnie się skończy na gadaniu. Jak zwykle. Bo dobrze czasem pomarzyć, nie? 😉
@Vryko nie wiem czy to prawda ale był kiedyś artykuł że klient poszedł na wojnę z allegro i miał pod górkę blokady, spadek sprzedaży i inne utrudnienia w sprzedaży na tym portalu, może tu leży problem że każdy gada a nikt tego nie zrobił przed obawą utrudnień 😞
@kostas11 Jeden sprzedawca nic z nimi nie zwojuje ale gdyby większość znaczących firm była tym pomysłem zainteresowana to można by spróbować coś ugrać.
Rozwiązanie nie leży w Allegro, a w sposobie myślenia sprzedawców. Oni wciąż uważają, że nie da się żyć bez Allegro. Pomimo, że z Allegro też się nie da.
Wszyscy się boją. Weźmy np. przepis regulaminu mówiący, ze nie zwracają prowizji jeśli nie zwrócilismy kasy za pomocą Allegro Finanse. Tyle, ze taki przepis jest rażąco niezgodny z polskim prawem, który pozwala zwrócić częśc kwoty zapłaconej w przypadku gdyby klient zwracał uszkodzony przez siebie przedmiot. Tyle, ze Allegro nie daje takiej mozliwości. Nikt nawet do UOKiKu nie donosi.
@the-foe Zwracają, tyle że nie automatycznie i trzeba się trochę "nabiegać".
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Co to znaczy "nabiegać"? Mi odrzucają wszystkie wnioski i posiłkują się swoim regulaminem, gdzie jest jak wół napisane, ze w takich przypadkach, klienta kupił przez Allegro Finanse, a dostał zwrot przez przelew bankowy, nie zwracają.
@the-foe Odwołujesz się przedstawiając dowód w postaci potwierdzenia przelewu bankowego na konto kupującego.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Pomysł dobry sam o takim czymś myślałem popieram i łapkę daję.
Są już w Polsce marketplace inne niż Allegro, z dużo mniejszą prowizją (6-7%) i brakiem dodatkowych opłat i dodatkowych prowizji.
Idąc dalej w tym kierunku za rok, dwa to sprzedający będzie pokrywał koszty Smart ( już dziś są częściowo pokrywane przez sprzedających), a za 5 lat sprzedawca będzie płacił prowizję od niesprzedanych towarów..
słyszałeś o prowizjach 40% za dostarczone żarcie na "pyszne" ?
można pobierać i takie marże... niezadługo na allegro sprzedawca dostanie 10% prowizji od sprzedanej rzeczy a allegro zgarnie 90%... taka filozofia geniuszy... że też rzecznik prawa wszelakiego nic nie robi w tej kwestii monopolu i wprowadzania zmian ewidentnie niekorzystnych dla sprzedających pod ściemą, że to wszystko z troski o nas....
a co to za marketplace inny niż Allegro?
jedynym sposobem na zachłanność Allegro może być konkurencja, o ile państwo nie postawi jakichś barier w handlu z witrynami typu **piiip**s to chińczyki przejmą większość handlu internetowego, co za problem utworzyc centra logistyczne w Polsce i dostarczać towar w kilka dni zamiast miesiąc+
>sprzedajemy< kropka pl próbuje wejść na rynek... trzymam kciuki
bez żartów, próbują od 2011. Jak wtedy nie zaskoczyli, to dziś już tym bardziej jest za późno.
Mnie się najbardziej podoba zniżka za dostawę na następny dzień....
Wiadomo że głównym wyborem Klientów jest Inpost.
Chciałbym zobaczyć jak dostarczają paczki TEGO SAMEGO DNIA 😄
W moim sklepie 17% paczek dostarczanych jest na dzień następny....
48% paczek dostarczanych jest na drugi dzień (więc już zniżka dla Sprzedawców już nie obowiązuje).
35% paczek jest dostarczanych na 3 lub więcej dzień 😄
Rabat będzie zależny od SKUTECZNOŚCI KURIERA.... Jako Sprzedawcy nie mamy żadnego wpływu na to jak szybko kurier doręczy paczkę.... A zależny od tego będzie nasz rabat...
Ale i tak to mało ważne.... Gorzej bo na naszych ofertach będzie widnieć informacja o "dostawie na dzień następny". I Jak widać w statystykach (w moim przypadku) tylko 17% paczek jest dostarczanych na następny dzień.... tak więc 83% klientów dostanie paczkę w późniejszym terminie... pomimo tego że w ofercie widniała informacja o dostawie na dzień następny.
Efekt? Klient będzie mieć pretensje do sklepu. Nieważne że nie mamy wpływu na termin doręczenia. Klient poczuje się oszukany i to nasze sklepy zostaną za to ocenione negatywnie.
Na szczęście udział w programie "Szybka dostawa" nie jest obowiązkowy. I szczerze dla tych 99gr (lub 1.99zł) nie warto chyba ryzykować negatywnych komentarzy odnośnie naszych Sklepów.
Program jak dla mnie wyjątkowo nietrafiony i problematyczny. Rabat za dostawę jest tak skonstruowany, aby mało kiedy był naliczany.