Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
tu chyba sami siebie przeskoczyliście. Zaproponowana zmiana do smoczków to nutridrink, jak pięść do wiatraka.
Jak nie zaakceptuje to odrzucacie aukcje, jak zaakceptuje to usuniecie z powodu niezgodności parametru marka. Co za **piiip**yzm. Dotyczy proponowanych zmian Oferty powiązane z produktem: 9420240187, 17622337152, 13016714348
Proszę zajrzycie i niech ktos sie chwilkę zastanowi co wasza AI proponuje. @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześć, @AptekaNatolinska. Już to wyjaśniam, niedługo wrócę do Ciebie z informacjami.
@AptekaNatolinska, przepraszam za kłopot, produkty w naszym Katalogu zostały błędnie ze sobą połączone jako duplikaty, przez co doszło do zmian. Utworzyliśmy nowy produkt, z którym możesz powiązać oferty - znajdziesz go pod kodem EAN 13041094596837.
Zaraz sprawdzę
Niestety nadal marka smoczka z aukcji https://salescenter.allegro.com/offer/9420240187?sellerId=6098639 to nutridrink.
Ktoś tu niesmacznie się z nami bawi.
@AptekaNatolinska poprawiliśmy już markę w tym produkcie, ale dane mogły się jeszcze nie zaktualizować. Jeśli po weekendzie nadal się nie zmienią, będziemy działać.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Niestety nic się nie zmieniło, nadal marka smoczka to nutridrink, czy możecie trochę szybciej zadziałać? Bo to kpiny ze sprzedawcy. I wy tracicie i ja tracę.
@AptekaNatolinska W produkcie marka jest już zaktualizowana. Spróbuj wejść w edycję oferty z tym produktem, nic nie zmieniać i zaakceptować. Daj znać czy to pomoże.
Wołajcie
Wołajcie szefa
https://salescenter.allegro.com/offer/9342396467/start?sellerId=6098639
PRÓBA - niestety nadal marka nutridrink i kicha. Zróbcie cos w końcu raz a dobrze.
@AptekaNatolinska przekazałem informację dalej, proszę o cierpliwość. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Rozumiem, że zależy Tobie na rozwiązaniu swojego problemy, natomiast mogę zapewnić, że robimy wszystko co w naszej mocy, żeby Tobie pomóc. Proszę więc o wyrozumiałość.
@AptekaNatolinska otrzymałem właśnie informację, że możesz podpiąć się ręcznie. Wszystko myślę, że udało się naprawić. Przepraszam za niedogodności.