anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aktualizacja statusu

petinek_pl
#13 Ambasador#

  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Po jakim czasie klient otrzymuje zmianę statusu? Do tej pory było to 15 min na ewentualne błędy, ostatnio dostałam informację że otrzymuje go od razu. Czyli jeśli ktoś się pomyli i zaznaczy za szybko zły status to klient od razu otrzymuje te zmiany? 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl Czy masz na myśli status zamówienia? Jeśli tak, to jest on aktualizowany na bieżąco. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@w_kiwi czyli jeśli się pomylę to klient od razu dostanie kilka statusów? Kiedys był czas na aktualizację teraz tez powinny byc chociaż 3 minuty..

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl  powiadomienia po zmianie statusu zamówienia wysyłamy do kupujących (jeśli masz zaznaczoną tę opcję w zakładce Zamówienia > Ustawienia > Powiadomienia) z 10-minutowym opóźnieniem, aby  w razie potrzeby móc cofnąć zmianę.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@la_nika każdy pisze co innego, ostatnio dostałam odpowiedź od konsultanta że status wysyłany jest od razu. Czyli jak jest na pewno? Jeśli dokonam zmiany błędnie i poprawię to po 5 minutach to klient jej nie otrzyma,tak? Mogę mieć pewność?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl możesz mieć pewność, potwierdzenie znajdziesz w zakładce Powiadomienia:

la_nika_0-1742402808713.png

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@la_nika a jak to dokładnie działa jeśli status ma np."Opłacone" a ja zmienię błędnie na "wysłane" i w ciągu minuty poprawię z powrotem na "Opłacone" to klient otrzyma maila,że status zmienił się na taki sam czy nie otrzyma żadnego jeśli zmiana nastąpi na taki sam status. Jak w przykładzie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl podejrzewam, że w takiej sytuacji kupujący nie otrzymuje informacji o zmianie statusu, ale dopytuję dla pewności i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@la_nika czekam na prostą informację od tygodnia.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @petinek_pl. Przepraszam, że tyle to trwa.
Nadal oczekujemy na weryfikację tej sytuacji - wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymamy.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl, otrzymałam informację, że powiadomienia o zmianie statusu wysyłamy co 10 minut. Jeśli w tym przedziale czasowym zmienisz status kolejny raz, to wyślemy powiadomienie tylko dla tego ostatniego statusu. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@MiMary czyli jeśli status jest "wysłane" a zmienię na "anulowane" a potem znowu na "wysłane" to klient otrzyma drugie powiadomienie że zamówienie zostało wysłane czy żadnego skoro status finalnie zostanie zmieniony na ten co był wcześniej?

oznacz moderatorów

tomsyty
#10 Popularyzator#

Nie jest to 10 minut. Sprawdziłem przed chwilą na serwisie testowym Sandbox - powiadomienie jest wysyłane równo po 5 minutach. Na Sandboxie co prawda obowiązują np. inne limity wywołań API, ale ustawienia dotyczące obsługi z poziomu interfejsu użytkownika są raczej takie same. Ponowna zmiana przed tym terminem anuluje wysyłanie wiadomości, sprawdzałem jak się zachowa po dokonaniu ponownej zmiany po 3 minutach - nie było wiadomości. 

oznacz moderatorów