Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Po jakim czasie klient otrzymuje zmianę statusu? Do tej pory było to 15 min na ewentualne błędy, ostatnio dostałam informację że otrzymuje go od razu. Czyli jeśli ktoś się pomyli i zaznaczy za szybko zły status to klient od razu otrzymuje te zmiany?
@petinek_pl Czy masz na myśli status zamówienia? Jeśli tak, to jest on aktualizowany na bieżąco.
@w_kiwi czyli jeśli się pomylę to klient od razu dostanie kilka statusów? Kiedys był czas na aktualizację teraz tez powinny byc chociaż 3 minuty..
@petinek_pl powiadomienia po zmianie statusu zamówienia wysyłamy do kupujących (jeśli masz zaznaczoną tę opcję w zakładce Zamówienia > Ustawienia > Powiadomienia) z 10-minutowym opóźnieniem, aby w razie potrzeby móc cofnąć zmianę.
@la_nika każdy pisze co innego, ostatnio dostałam odpowiedź od konsultanta że status wysyłany jest od razu. Czyli jak jest na pewno? Jeśli dokonam zmiany błędnie i poprawię to po 5 minutach to klient jej nie otrzyma,tak? Mogę mieć pewność?
@petinek_pl możesz mieć pewność, potwierdzenie znajdziesz w zakładce Powiadomienia:
@la_nika a jak to dokładnie działa jeśli status ma np."Opłacone" a ja zmienię błędnie na "wysłane" i w ciągu minuty poprawię z powrotem na "Opłacone" to klient otrzyma maila,że status zmienił się na taki sam czy nie otrzyma żadnego jeśli zmiana nastąpi na taki sam status. Jak w przykładzie.
@petinek_pl podejrzewam, że w takiej sytuacji kupujący nie otrzymuje informacji o zmianie statusu, ale dopytuję dla pewności i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@la_nika czekam na prostą informację od tygodnia.
Cześć, @petinek_pl. Przepraszam, że tyle to trwa.
Nadal oczekujemy na weryfikację tej sytuacji - wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymamy.
@petinek_pl, otrzymałam informację, że powiadomienia o zmianie statusu wysyłamy co 10 minut. Jeśli w tym przedziale czasowym zmienisz status kolejny raz, to wyślemy powiadomienie tylko dla tego ostatniego statusu.
@MiMary czyli jeśli status jest "wysłane" a zmienię na "anulowane" a potem znowu na "wysłane" to klient otrzyma drugie powiadomienie że zamówienie zostało wysłane czy żadnego skoro status finalnie zostanie zmieniony na ten co był wcześniej?
Nie jest to 10 minut. Sprawdziłem przed chwilą na serwisie testowym Sandbox - powiadomienie jest wysyłane równo po 5 minutach. Na Sandboxie co prawda obowiązują np. inne limity wywołań API, ale ustawienia dotyczące obsługi z poziomu interfejsu użytkownika są raczej takie same. Ponowna zmiana przed tym terminem anuluje wysyłanie wiadomości, sprawdzałem jak się zachowa po dokonaniu ponownej zmiany po 3 minutach - nie było wiadomości.