Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro One A0010E3L19, Odbiorca odmówił przyjęcia i to jest ostatni monit jaki mam z 2 wrz 2024, 13:37, zero wiadomości od allegro co się dzieje dalej z tą przesyłką, zero maili, sms-ów. Nie wiem czy ona teraz ma inny numer? Czy to są duże wymagania, by w 2024 roku paczka zwrotna miała tracking?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@lewgorzkowski w e-mailu otrzymałeś odpowiedź, że jeśli do 30.09 nie otrzymasz informacji w sprawie tej przesyłki, to prosimy o złożenie reklamacji.
Kupujący odstąpił od umowy kontaktując się z Tobą telefonicznie. Ty jako nadawca przesyłki, możesz złożyć reklamację.
może i odstąpił, ale paczki nie odesłał, więc niczego nie będę składał, na ten moment ja mam wpłatę a klient towar, a to, że klient zlecił zwrot paczki niekompetentnej firmie to co mnie to obchodzi?
serio ta sprawa trwa prawie miesiąc ?:D
@sklep_solpio no makabra, ostatni zapis z trackingu "Odbiorca odmówił przyjęcia" i staram się dociec co to oznacza w praktyce, ale nikt mi nie chce odpowiedzieć.
Wspaniały Allegro One 😉 dlatego całe szczęście nie mam jeszcze problemu z tego tytułu...
Będzie trwała dwa. Kazali złożyć reklamację, więc kolejne +30 dni. Koszmar Allegrowy.
30 dni + jeszcze jak będą potrzebowali dokumentacji to jeszcze więcej 😄
30 dni i wielkie halo? Ja czekam na załatwienie sprawy ponad 18 miesięcy i nadal nic się nie dzieje a sprawa nie załatwiona i chyba w tym roku załatwiona nie będzie.
Dziwne że masz składać reklamację a nie nadawca paczki tj kupujący
czy będzie jakiekolwiek wyjąsnienie sprawy? jak rozumiem obecna wersja jest, że kurier ukradł?
@lewgorzkowski weź złóż zawiadomienie na policję, że Allegro przywłaszczyło Twoją własność.
Cześć, @lewgorzkowski. Czy złożyłeś już reklamację, zgodnie z sugestią naszego doradcy? Niestety nie widzę na Twoim koncie takiej reklamacji.
sugestia okazała się trafiona jak kulą w płot... to klient z kurierem ostatni mieli paczkę, (wskazuje na to monit, chyba, że jest błędny?) ale nie zgłosił zwrotu, ja mu nie odsyłałem wpłaty. Dzwonił raz i od tamtej pory cisza. Powiedział, że nie odebrał paczki, ale nie muszę mu odsyłać pieniędzy bo to jego błąd przy zamówieniu. Chciał kupić vinyle, a kupił cd. Ogólnie dość nietypowo się zachowywał. Jakby brał winę na siebie i mnie przepraszał za kłopot. Ja mu mowię, że jak paczka wróci to mu oczywiście z automatu odsyłam wpłatę i nie ma problemu. No ale paczka nigdy nie ruszyła, nie dostała nr nadania itd.
Tylko po co ja to znowu piszę, bo wy chyba tego nie czytacie, tylko macie ubite "reklamacja, formularz"
Wcześniej pisaliście, że jakiś "zespół" to sprawdzał. Ile osób pracowało w tym zespole i co ustalili?
@lewgorzkowski, proszę, podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego. Widzę, że w zgłoszeniu 44687305 nie otrzymaliśmy od Ciebie odpowiedzi.
Postaram się wyjaśnić tę sprawę z oddziałem realizującym dostawę.
nie odpowiedziałem, bo niczego się tam nie dowiedziałem tak samo jak tutaj
1 wiadomość 11.09
"Dzień dobry,
kontaktuję się w sprawie przesyłki A0010E3L19.
Aktualnie weryfikuję sprawę paczki z działem technicznym, żeby wyjaśnić jej status. Jak tylko dostanę jakieś informację, to od razu wrócę do Państwa w wiadomości zwrotnej.
Bardzo przepraszam i liczę, że podobne sytuację nie będą miały miejsca w przyszłości.
W przypadku dodatkowych pytań proszę śmiało pisać, chętnie odpowiem.
Życzę miłego dnia."
2 wiadomość 26.09
"Dzień dobry,
dziękuję za cierpliwość i przepraszam za czas oczekiwania.
W dalszym ciągu próbuję ustalić, gdzie znajduje się Państwa przesyłka.
Jeśli otrzymam informację od naszego oddziału doręczającego, bezzwłocznie do Państwa napiszę.
Jeżeli jednak nie wrócę do Państwa najpóźniej do 30 września, to mogą Państwo złożyć reklamację poprzez dedykowany formularz:"
ciągle narracja, że coś próbują ustalić, zespół pracuje, jak byłem zapewniany w tym wątku, są to po prostu zwykłe kłamstwa i zbywanie... Odpowiedżcie wprost, że zgubiliście tą paczkę i mam w tej sprawie immunitet gdyby nagle klient się "obudził" tylko na tym mi zależy.
od czwartego września...🤣
Uwaga 24.10 Paczka wróciła! Po 52(!) dniach! Odesłałem klientowi wpłatę. Oczywiście brak trackingu, brak sms, brak maila!
ostatnia komunikacja w tej sprawie 3 dni temu "Bardzo mi przykro, jednak nie udało się nam odnaleźć Państwa przesyłki. Ponieważ, zależy mi na szybkim rozwiązaniu Państwa sprawy, proszę, aby wypełnili Państwo formularz reklamacyjny dla przesyłek Allegro One."
żadnego formularza nie wypełniałem oczywiście i jak widać nie było to potrzebne, ale wasza komunikacja TOTALNIE LEŻY!