Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nasze środki na PayU są blokowane od kilku miesięcy!!! Allegro nie daje nam możliwości ich odblokowania. Przyczyną jaką nam podano jest brak poprawnego dokumentu zbycia, który powinien zostać przesłany w związku z dokonaniem cesji konta. Przesłaliśmy więc poprawiony dokument drogą mailową. Otrzymaliśmy informację, że musimy to zrobić przez panel i żeby było to możliwe musimy rozpocząć ponownie proces weryfikacji konta. Odpowiedzieliśmy, że nie możemy tego zrobić, ponieważ wszystkie dane naszego konta są poprawne, a aby rozpocząć ponownie proces weryfikacji trzeba dokonać w tych danych jakiejś zmiany. Odpowiedziano nam, że mamy w takim razie dokonać niewielkiej zmiany np. dopisać słowo ‘ulica’ w adresie. Zrobiliśmy tak. Taka mała zmiana rozpoczyna ponownie proces weryfikacji, ale system informuje, że nie ma potrzeby dosyłania nowych dokumentów i nie daje takiej możliwości. Żeby system pozwolił dosłać dokumenty trzeba by dokonać dużej zmiany w danych takiej jak NIP lub nazwa firmy, a tego nie możemy zrobić, bo musielibyśmy podać fałszywe dane, ponieważ obecne dane są poprawne. W ten sposób Allegro blokuje nam jakąkolwiek możliwość dosłania dokumentu i odblokowania środków. Pisaliśmy w tej sprawie zgłoszenia do Allegro od kilku tygodni otrzymując bezsensowne odpowiedzi, które świadczą tylko o tym, że nikt z obsługi nie zapoznaje się z całą wymianą wiadomości w komunikacie i odpowiada na wiadomość nie rozumiejąc i nie próbując zrozumieć na czym polega problem. CO MAMY W TEJ SYTUACJI ZROBIĆ, ABY WYPŁACIĆ ZABLOKOWANE ŚRDOKI???
Chyba nie pozostaje nic innego jak zgłosić oficjalnie reklamacje domagając się rozwiązania problemu, osobną reklamacje bezpośrednio do operatora płatności by potwierdził czy wymaga dodatkowych dokumentów, dodatkowej weryfikacji.
W sytuacji gdy nie przyniesie to efektu zgłosić skargę do UODO i UOKIK załączając całość korespondencji, otrzymane odpowiedzi reklamacyjne.
Konsultowałem podobny problem z reweryfikacją i pracownicy UODO potwierdzali moje wątpliwości co do zasadności jaki i formy takich reweryfikacji i zachęcali do składnia oficjalnych skargo.
Niedawno bodajże w maju inny portal otrzymał za podobne praktyki spore kary i co ważniejsze wymuszono dokonanie zmian systemowych.
@PRODUKT-KONTAKT widzę, że wniosek został wysłany do operatora, dowiaduję się czy możemy przyspieszyć odpowiedź i ponowną weryfikację, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać.
Próbowaliśmy już weryfikować konto wiele razy. Pytaniem jest czy umożliwią nam Państwo przesłanie potrzebnego dokumentu, czy będziecie nas odsyłać do Panelu Allegro za pomocą którego, jak opisałam wcześniej, nie da się go przesłać. W jaki inny sposób możemy go Wam wysłać, jeśli nie chcecie go przyjąć mailowo, a przez panel się nie da!?
@PRODUKT-KONTAKT Twój wniosek został zaakceptowany 25.11., więc wypłaty są już u Ciebie aktywne.
Czy Państwo nie rozumieją co się do Was pisze?! Czy ktoś w ogóle przeczytał opis problemu, który umieściłam we wcześniejszej wiadomości?! Widzę, że proces weryfikacji się zakończył (przechodziliśmy przez niego już chyba ze sto razy!!!), ale tak jak opisałam SYSTEM NIE POZWOLIŁ NAM DOŁĄCZYĆ WYMAGANEGO DOKUMENTU I WYPŁATY NADADL SĄ BLOKOWANE! Dołączam zrzut ekranu, gdzie widać, że wpłata została ponownie automatycznie anulowana. Proszę zapoznać się z problemem przed udzieleniem odpowiedzi i umożliwić nam wypłatę środków blokowanych od kilku miesięcy, albo, tak jak doradza nam inny użytkownik forum powyżej, zgłosimy skargę do UODO i UOKIK załączając całość korespondencji. Korespondencja ta jasno świadczy o tym, że nie dajecie nam możliwości odblokowania środków.
Co tu się dzieje?
@PRODUKT-KONTAKT dziękuję za przesłany zrzut i informacje. Wyjaśniam to z odpowiednim działem, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj z informacjami.
Przepraszam za te trudności!
Witam. 11.11. zakończyła się weryfikacja danych na moim koncie. Dziś zaglądam do zakładki
" Finanse :" i widzę tam takie " cóś "
Aby zaktualizować dane:
Dane zaktualizujesz na potrzeby naszego operatora płatności - PayU. Jest to zgodne z ustawą.
Weryfikacja może potrwać do 7 dni roboczych. Po zaakceptowaniu dokumentu przez operatora komunikat zostanie usunięty automatycznie z Twojego konta Allegro.
Czyli co trzy tygodnie teraz będzie się odbywała reweryfikacja?
Puk, puk, nieśmiało proszę o zajęcie się również moją sprawą.
@cztery_bez_atu U Ciebie wyświetla się po prostu nieaktualny komunikat. Możesz go zignorować. Zgłosiłam tę sprawę do odpowiedniego zespołu. Wkrótce komunikat powinien zniknąć.
Dlaczego nie otrzymuję odpowiedzi już 3 dzień!?
@PRODUKT-KONTAKT przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Sprawa była konsultowana z operatorem płatności i czekaliśmy na odpowiedź.
Przykro mi, ale wiadomość od operatora wskazuje, że konieczne będzie ponowne wypełnienie wniosku, ponieważ na umowie zbycia jako zbywca wpisana jest sp. z o.o. a powinno być JDG, a także brakuje podpisu drugiej wspólniczki nabywcy spółki cywilnej, dlatego konieczne jest przesłanie poprawnego oświadczenia.
Dlatego utwórz nowy wniosek i załącz poprawne dokumenty.
Aby to zrobić, złóż wniosek o zmianę danych w tej zakładce jako powód wybierz proszę "zbycie" i podaj Jednoosobową Działalność Gospodarczą. Zostaniesz ponownie poproszony o zlecenie przelewu weryfikacyjnego, a następnie załączenie wymaganych dokumentów.
W którym miejscu w tej zakładce można wybrać powód zbycie? Proszę to zaznaczyć na zrzucie ekranu. Przesyłam zrzut ekranu z zakładki do której prowadzi Pani link.
@PRODUKT-KONTAKT kliknij proszę "zmień dane":
We wniosku o zmianę danych jako powód wskaż proszę "zbycie".
To jest okno, które otwiera się po kliknięciu "zmień dane". W którym miejscu tutaj mogę wybrać "zbycie"???? Przypominam, że wprowadzone obecnie dane firmy są poprawne, więc nie mogę ich zmienić, bo musiałabym podać fałszywe dane.
@PRODUKT-KONTAKT dokonaj proszę jakiejś drobnej zmiany np. w adresie, aby możliwe było przesłanie formularza. Następnie zleć przelew weryfikacyjny i załącz wymagane dokumenty. Operator odrzucił wniosek, ponieważ "Na umowie zbycia jako zbywca wpisana jest sp. z o.o. a powinno być JDG oraz brakowało podpisu drugiej wspólniczki nabywcy-spolki cywilnej".
Jeśli dokumenty zostały poprawione, wniosek powinien zostać zaakceptowany.
Pisałam do Państwa już sto razy, że mała zmiana danych nie umożliwia dosłania dokumentów. Właśnie to jest problem, którego nie chcą Państwo zrozumieć. Na dowód przesyłam (ponownie) zrzut ekranu, na którym system, po dokonaniu przez nas drobnej zmiany, wyraźnie informuje: "Nie musisz przesyłać żadnych dokumentów" i w związku z tym nie daje takiej możliwości. JAK W TAKIM RAZIE MAMY PRZESŁAĆ TEN DOKUMNET!??