Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ co mam klientce odpowiedzieć ? Cena obiżona przez allegro na drugi dzień po zakupie , oferta 7224311354
@mdrogeria powiedz prawde. Ja osobiście bym jeszcze skopiował częśc wiadomości od allegro pt: obniżymy Twoją cene .
@_Likos_ Nie chodzi o jakieś udowadnieanie , to stała klientka i zwykle kupuje więcej , dzwoniłem , wyjaśniłem , zrekompensuję bo nie odpuszczę takiej klientki , ale wątek otworzyłem po to ,żeby allegro pochyliło się nad kolejnym tematem , sprawa nie obija się o grosze , klientka dostała w plecy prawie 3 dychy , nie pozotaje mi nic innego jak to wziąć na siebie i dołożyć do transakcji .
@mdrogeria ehh ale nad czym sie tu pochylać?
Możesz wyłączyc udział w allegro cenach i probem zniknie. Ja tam wole mieć chociaż czesem niższe ceny i niższe opłaty. Taki rynek raz jest taniej innym razem drożej.
Kupujący nie mogą mieć pretensji że w pewnym momencie np obniżono VAT albo że allegro zmienia cene samo z siebie.
Ja osobiście nie spotkałem sie z pretensjami ze strony kupujących Raz tylko jeden z dostawców narzekał że zbyt tanio sprzedaje ale wówczas rzeczywiście miałem obniżke coś około 20%. Skonczyło sie na wyjaśnieniach jak działa i na czym polega program allegro cena i tyle
@_Likos_ rację masz , ale uważam ,że allegro powinno informować sprzedawcę z kilkudniowym wyprzedzeniem o planowanej obniżce i wówczas mam czas na podjęcie decyzji czy ją akceptuję czy nie , a tak z buta.....Wiesz jaki jest klient , w tym wypadku wystarczył telefon , a mogło się skończyń dużo gorzej .