anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro DHL nie uznają nigdy reklamacji

petinek_pl
#13 Ambasador#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  już po raz kolejny z rzędu moja reklamacja uszkodzonej przesyłki zostaje odrzucona. Spełniłam wszystkie wymogi, stosuję już wszelkie możliwe zabezpieczenia aby nie było opcji odrzucenia-folię,stretch,karton,wypełniacz,tekturę,gąbkę,oznaczenia. Przesłałam zdjęcia uszkodzeń z zewnątrz i wewnątrz. Przesłałam protokół. Przesłałam zrzeczenie praw od klienta. Tyle dowodów i dokumentów że można się jużnie powiem co..Wszystko zaraz po odbiorze przesyłki przez klienta. A w odpowiedzi znowu dostaję,że szkoda była niejawna i nie ma podstaw bo takie rzeczy zgłasza odbiorca do 7 dni. To jest jakiś żart. Byłam bardzo ciekawa czy nawet tak ewidentna wina reklamacja na przewoźnika zostanie odrzucona. I tak..zatem nie ma żadnej ożliwości przyjęcia reklamacji, bo absolutnie żadna sytuacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie. Jest to oszustwo bo na każde zgłoszenie zawsze jest odmowa. Poniosłam już wiele kosztów bo to kolejna taka przesyłka. Rok temu wystarczyły zdjęcia i otrzymywałam od was zwrot. Obecnie nie jestem w stanie nawet jak paczka jest porozdzierana,zdeptana i towar leży na chodniku. Żądam zwrotu pieniędzy, bo to zwykłe oszustwo.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

Prosta rada nie wysyłaj DHL

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@sklep_solpio każda firma jest taka sama, a allegro zmusza do wybrania. Rada odpada.

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@petinek_pl nikt cie nie zmusza 😉 nie musisz korzystać z allegro smart dużo ludzi rezygnuje z niego

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@sklep_solpio Jasne. I sprzedaż spada o połowę choć i tak już ciężko przez algorytmy allegro. Wszystko można ale tak naprawdę to nic.

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  kolejna kwestia,jak zgłosić skargę na pracownika allegro. Po kolejnej odmownej decyzji we wzburzeniu napisałam coś w odpowiedzi i otrzymałam odpowiedź od pracownika allegro że złożył odwołanie i zamieścił tam to co napisałam.... to się już nadaje do sądu. Moją prywatna korespondencję bez mojej zgody kierowaną do allegro pracownik załączył do DHL choc nie prosiłam o to i nie do nich to kierowałam. Do DHL chcialam załączyc pisemne oficjalne odwołanie. Pracownik załączył nieoficjalną wiadomosc kierowaną do niego.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@petinek_pl czy mogłabyś podać nam przykładowe numery swoich reklamacji? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ reklamacja dwóch przesyłek DHL 49315163,jedną rozpoczęłam przez allegro zgłoś reklamację sama więc kazano mi ją samemu dokończyć-odrzucono. Drugą decyzja- odrzucono. Trzecia reklamacja mam numer zgłoszenia 49315163 znowu odrzucenie, za każdym razem gdy spełniam jakiś wymyślony brak przy następnej przesyłce wymyślany jest nowy. Poprzednio reklamację odrzucono pisząc,że opakowanie zewnętrzne nie zostało naruszone i wobec tego odrzucono. Co jest oszustwem bo wiadomo że nie trzeba udzkoszić nic z zewnątrz żeby uszkodziło się np.od uderzenia w środku. Teraz zastosowałam multum zabezpieczen i opakowanie było uszkodzone z zewnątrz. To znowu kolejny wymysł,że protokol nie zostal spisany przez klienta w ciągu 7 dni i szkoda jest ukryta...przesłałam zdjęcia uszkodzeń również kartonu z zewnątrz więc nie rozumiem sytuacji. Tak samo jak tego,że przesłałam zrzeczenie praw od klienta i reklamacja złożona 3 dni po odbiorze więc termin zachowany a protokół wysłałam ja bo miałam prawo. Zawsze coś byle tylko nie oddac pieniędzy. Komuś wogole zwracane są pieniądze? Jest to już 4 przesyłka w ostatnim czasie i koszty mi rosną, nie zostawię tego tak.

oznacz moderatorów

DHLPolska
Ekspert DHL

Z przeanalizowanej dokumentacji reklamacyjnej wynika, iż przesyłki zostały odebrane bez zastrzeżeń – opakowania zewnętrzne nie nosiły śladów uszkodzeń, a Odbiorca nie zgłosił uwag w momencie odbioru. Szkody zostały zgłoszone dopiero kilka dni po przyjęciu przesyłek, co stoi w sprzeczności z zasadami zgłaszania roszczeń wynikających z uszkodzenia przesyłki. Zgłoszona szkoda nie mogła powstać w okresie objętym ochroną ubezpieczeniową, tj. od momentu przyjęcia przesyłki do przewozu do chwili jej wydania Odbiorcy.

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#14 Krzewiciel#

@DHLPolska nie upokarzajcie się proszę.. 

oznacz moderatorów