anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro dyskusje to żart

RED
#21 Demiurg#

Właśnie zarobiliśmy negatywa przez działania serwisu, który uniemożliwił nam wypowiedź w dyskusji, zamykając ją i kasując nam tworzoną odpowiedź.

Serwis napisał "Zakończyliśmy Dyskusję w związku z rozwiązaniem problemu. "

Kupujący, mający problem ze znajomością regulaminu serwisu, nie wznowił dyskusji, myśląc, że to my ją zakończyliśmy.

Serwis niby wymaga wyczerpującej odpowiedzi, a nam to uniemożliwia

jak napisać kupującemu zwróciliśmy wpłatę, gdyż nie akceptuje Pan regulaminu oferty oraz regulaminu allegro?

Kupujący założył dyskusję przed deklarowanym, przez nas czasem wysyłki, że nie otrzymał towaru,

serwis nawet nie wypowiedział się w temacie, gdyż dostawa nie była opóźniona

 

Napisałem odpowiednią wiadomość, podałem przyczyny zwrotu, nie zdążyłem wybrać opcji wyślij - i cała treść została skasowana, a dyskusja zamknięta

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

SpeedyGonzalezz
#10 Popularyzator#

@RED Czyżbyś padł ofiarą sztucznej "inteligencji" ? 🐭

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Alina was załatwiła.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@LEW433 też tak myślę, załatwiła mnie ułomna sztuczna inteligencja allegro, tylko czemu ma mnie to obchodzić, ja nie złamałem regulaminu serwisu, próbowałem odpisać kupującemu w regulaminowym czasie.

Allegro proponuje kupującemu wznowienie dyskusji, sprzedawcy tego odmawia, ponadto mam dość tłumaczenia kupującym, żeby czytali komunikaty serwisu i że jak tego nie robią to nie jest moja wina

no i co z tym zrobicie?

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@RED czy chcesz ponownie otworzyć dyskusję? Jeśli tak, podaj numer zamówienia, a zobaczę, co da się zrobić. 

   Basia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@RaBarbar_ka chcę usunąć nasz ostatni negatywny komentarz, który powstał przez działania serwisu , nie nasze

ca24dd50-587b-11ef-8b76-9beb993d691d

 

 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@RED w komentarze kupujących możemy ingerować wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach - opisane są one w tym artykule

Dyskusja została zamknięta z informacją dla kupującego o zwrocie środków - niestety nie ma możliwości jej ponownego otwarcia. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie prośba o zmianę oceny. Przejdź do zakładki Otrzymane oceny i przy ocenie, o której zmianę chcesz poprosić, kliknij [poproś o zmianę oceny]. Szczegóły znajdziesz w artykule

   Basia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

drekenzes
#17 Koryfeusz#

@RaBarbar_ka Ten system źle działa, jest ułomny i zostało to zgłoszone. Serwis w tej wyjątkowej sytuacji powinien się pochylić nad powstałym problemem i go rozwiązać poza standardowymi procedurami.

I nie, proszenie się Kupującego to nie jest rozwiązanie, bo zawinił system Allegro. Jeśli twierdzisz inaczej, proszę o rzeczowe uzasadnienie 🙂 I nie, nie wklejona regułka czy artykuł, tylko ta konkretna sytuacja.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@RaBarbar_ka oczywiście prosiłem kupującego o usunięcie komentarza

i oczywiście bez efektu - on nie ogrania regulaminu allegro, nowomowy serwisu, nie rozumie waszego tekstu pisanego.

Wnerwił się na działania allegro, @RaBarbar_ka - przepraszam bardzo ale dlaczego my za to zbieramy komentarze negatywne?

proszę usunąć ten komentarz - zamknęliście nam dyskusję w 1h po po jej otwarciu,

wg regulaminu mamy 24h na odpowiedź

kto łamie regulamin serwisu my czy wy?

 

oznacz moderatorów