Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Właśnie zarobiliśmy negatywa przez działania serwisu, który uniemożliwił nam wypowiedź w dyskusji, zamykając ją i kasując nam tworzoną odpowiedź.
Serwis napisał "Zakończyliśmy Dyskusję w związku z rozwiązaniem problemu. "
Kupujący, mający problem ze znajomością regulaminu serwisu, nie wznowił dyskusji, myśląc, że to my ją zakończyliśmy.
Serwis niby wymaga wyczerpującej odpowiedzi, a nam to uniemożliwia
jak napisać kupującemu zwróciliśmy wpłatę, gdyż nie akceptuje Pan regulaminu oferty oraz regulaminu allegro?
Kupujący założył dyskusję przed deklarowanym, przez nas czasem wysyłki, że nie otrzymał towaru,
serwis nawet nie wypowiedział się w temacie, gdyż dostawa nie była opóźniona
Napisałem odpowiednią wiadomość, podałem przyczyny zwrotu, nie zdążyłem wybrać opcji wyślij - i cała treść została skasowana, a dyskusja zamknięta
@RED Czyżbyś padł ofiarą sztucznej "inteligencji" ? 🐭
Alina was załatwiła.
@LEW433 też tak myślę, załatwiła mnie ułomna sztuczna inteligencja allegro, tylko czemu ma mnie to obchodzić, ja nie złamałem regulaminu serwisu, próbowałem odpisać kupującemu w regulaminowym czasie.
Allegro proponuje kupującemu wznowienie dyskusji, sprzedawcy tego odmawia, ponadto mam dość tłumaczenia kupującym, żeby czytali komunikaty serwisu i że jak tego nie robią to nie jest moja wina
no i co z tym zrobicie?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@RaBarbar_ka chcę usunąć nasz ostatni negatywny komentarz, który powstał przez działania serwisu , nie nasze
ca24dd50-587b-11ef-8b76-9beb993d691d
@RED w komentarze kupujących możemy ingerować wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach - opisane są one w tym artykule.
Dyskusja została zamknięta z informacją dla kupującego o zwrocie środków - niestety nie ma możliwości jej ponownego otwarcia. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie prośba o zmianę oceny. Przejdź do zakładki Otrzymane oceny i przy ocenie, o której zmianę chcesz poprosić, kliknij [poproś o zmianę oceny]. Szczegóły znajdziesz w artykule.
@RaBarbar_ka Ten system źle działa, jest ułomny i zostało to zgłoszone. Serwis w tej wyjątkowej sytuacji powinien się pochylić nad powstałym problemem i go rozwiązać poza standardowymi procedurami.
I nie, proszenie się Kupującego to nie jest rozwiązanie, bo zawinił system Allegro. Jeśli twierdzisz inaczej, proszę o rzeczowe uzasadnienie 🙂 I nie, nie wklejona regułka czy artykuł, tylko ta konkretna sytuacja.
@RaBarbar_ka oczywiście prosiłem kupującego o usunięcie komentarza
i oczywiście bez efektu - on nie ogrania regulaminu allegro, nowomowy serwisu, nie rozumie waszego tekstu pisanego.
Wnerwił się na działania allegro, @RaBarbar_ka - przepraszam bardzo ale dlaczego my za to zbieramy komentarze negatywne?
proszę usunąć ten komentarz - zamknęliście nam dyskusję w 1h po po jej otwarciu,
wg regulaminu mamy 24h na odpowiedź
kto łamie regulamin serwisu my czy wy?