Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak właśnie allegro się odwdzięcza za lata współpracy i płaceniu setek tysięcy prowizji miesięcznie usunięciem wszystkich ofert bez żadnej informacji a co najlepsze obsługa klienta nie raczy dopisać od paru godzin !!!
@PAKOGROUP Twoje zgłoszenie jest już weryfikowane przez naszego doradcę, otrzymasz odpowiedź w wiadomości mailowej. Proszę Cię o nie powielanie zgłoszeń, ponieważ nie przyśpieszy to rozwiązania Twojej sprawy, a utrudni weryfikację oraz wydłuży czas odpowiedzi na zgłoszenie.
Minęły 24 i dalej nikt mi nie potrafi pomóc, wysłane kilkadziesiąt maili + rozmowy na infolinii i nic !!!
Udało mi się ustalić innymi dragami że to wy usunęliście wszystkie moje 9 tyś. ofert tylko nikt mi nie potrafi powiedzieć dlaczego
Usunęliście ponad 9 tyś ofert bez przekazania szczegółowego uzasadnienia z podstawą faktyczną i prawną. Takie działanie narusza m.in. art. 17 DSA (obowiązek „uzasadnienia decyzji”) i art. 20 DSA (skuteczny system skarg).
W związku z tym wnoszę o:
Odpowiedzialność odszkodowawcza:
Wskutek bezpodstawnego usunięcia ofert w ciągu 2 dni poniosłem wymierną stratę 40 000 zł tytułem utraconych korzyści (art. 361 §2 k.c.). Wzywam do naprawienia szkody w ww. wysokości (z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia doręczenia pisma) lub przedstawienia propozycji ugodowej wraz ze wskazaniem trybu wypłaty. Zastrzegam dochodzenie roszczeń na drodze sądowej, niezależnie od środków przewidzianych w DSA (art. 20–21).
Termin: Oczekuję realizacji powyższego w terminie 48 godzin. W razie braku reakcji skorzystam z procedury z art. 20 DSA, następnie z pozasądowego rozstrzygania sporów (art. 21 DSA) oraz podejmę kroki prawne w celu dochodzenia odszkodowania.
A nie jest to związane z nowym regulaminem API
Na pewno nie bo wszystkie API odpięliśmy przed 23 września 2025 r
@PAKOGROUP Proszę, zaczekaj na odpowiedź drogą mailową. W ten sposób otrzymasz wiadomość bezpośrednio od doradcy zajmującego się danym obszarem.
Czekam od wczoraj od 8:00 i nikt nie potrafi mi pomóc, jest tylko przerzucanie od doradcy do doradcy taka sama sytuacja jest na infolinii