Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Allegro zamyka aukcje lub wystawia upomnienia za miniaturki niezgodne z regulaminem. Sprzedawany produkt jest na białym tle, ale zdjęcie jest zrobione własnoręcznie, niestety nie znam się na fotografii i nie potrafię zrobić zdjęcia tak żeby tło było w bieli RGB 255.255.255. Dodatkowo produkt nie może rzucać cienia !!! Jest to złośliwość ze strony Allegro. Dodatkowo na miniaturce może znajdować się tylko oferowany na aukcji przedmiot.
W związku z czym mam pytanie czy miniaturki w aukcjach oficjalnego sklepu allegro są zgodne z regulaminem? Weźmy pierwszą lepszą aukcję 9238445958 rozumiem że oferowana opona sprzedawana jest razem z felgą, tak wynika z miniaturki. Dlaczego tło nie jest w bieli RGB 255.255.255?
Może jakaś wypowiedź ze strony Allegro?
Pozdrawiam
Coś mi się nie zgadza... Przejrzałem po raz kolejny standardy stosowania miniaturek
i nie znalazłem nic n/t cienia, czy idealnie białego tła. Edit - fakt, jest 255.255.255. Co w sumie jest ciekawe, bo jakieś 90% miniaturek nie spełnia tego wymogu...
Wiadomość jest tylko mailu, jak poniżej
CHŁPOIE WYSTARCZY BIAŁY NAMIOCIK OŚWIETLONY Z TRZECH STRON SZKLANA PODSTAWKA POD PRODUKT I APARAT W SMARFONIE
Przedmiot o wysokości np: 2 metrów ciężko zmieścić w takim namiociku 🙂
Jogi ODPOWIEDNI PROGRAM ...I WYCZYSZCZENIE TŁA PRZESTAJE BYĆ PROBLEMEM
No to ich miniatura wprowadza w błąd, bo nie jest to komplet opona+felga 😉
Może mają własny ukryty regulamin albo nie dotyczy on ich własnego konta 🤣
WALKA Z WIATRAKAMI
@Jogi Na koncie, z którego piszesz nie widzę obecnie żadnych wystawionych ani usuniętych ofert. Nie mogę się również zapoznać z korespondencją, na którą się powołujesz w swoim poście.
Podaj login konta, którego dotyczy ta sprawa.
Ze zrozumiałych względów nie chciałbym podawać loginu konta. Ale chciałbym się dowiedzieć czy Państwa miniaturka jest zgodna z regulaminem?