anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

allegro nie daje odpowiedzi na reklamację w terminie oraz nie odpowiada na wiadomości

Babyworld_Polska
#8 Zapaleniec#

Dnia 19 września zareklamowałem usługę dpd w allegro. W tym samym dniu dostałem potwierdzenie przyjęcia reklamacji. ''''Przyjęliśmy reklamację. Numer sprawy: "44860745" ref:!00D240aE05.!500Ti0GEXCn:ref''' W wiadomości tej jest podany termin rozwiązania reklamacji. Dzień dobry
właśnie otrzymaliśmy Twoją reklamację o numerze 44860745. ''''''''Wszystkie zgłoszenia staramy się rozpatrzyć w ciągu:

  • 14 dni, lub
  • 30 dni, jeśli reklamacja dotyczy usług dostawy i/lub usług dodatkowych. Zwracamy uwagę, że jest to termin instrukcyjny, który może ulec wydłużeniu zwłaszcza w przypadku konieczności pozyskania niezbędnych informacji od wykonawców usług.

Decyzję prześlemy na Twój adres e-mail.
Wiadomość jest automatyczna. Prosimy na nią nie odpowiadać.

Pozdrawiamy,
Zespół Allegro''''''

Dzisiaj mamy 24/10 czyli 35 dni od dnia przyjęcia reklamacji a ja nie mam od nich odpowiedzi. Blokują moje środki przez tak długi czas bez podania przyczyny czy odpowiedzi na reklamację. Piszę do nich maile ale oni odpowiadają że muszę trzymać się wątku rozmowy numer 44860745. Problem w tym że kiedy pytam o ta reklamację w tym właśnie wątku nikt nie odpowiada. Ostatni raz odpisali mi 18 października żebym podał kwotę roszczenia to oni złożą reklamację do dpd.................Ale ja przecież już złożyłem reklamację 19 września i allegro potwierdziło przyjęcia tej reklamacji w tym właśnie dniu czyli 19-tym września. ....To jak walka z wiatrakami. Chyba jedyne co mi zostało to napisać list do uokik. Może kiedyś się nad tym pochylą !!!! Przykre jak allegro traktuje sprzedawców. !!!!! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Autozaslony
#11 Animator#

Mamy podobna sytuację. 

Wszystko sprawdziliśmy i sprawa wygląda tak.

Mają 30 lub 14 dni ale w przypadku gdy wystosują jakąś wiadomość z uzupelnieniem wniosku reklamacyjnego, ten czas zaczyna się od nowa. Niech Pani poczeka od ostatniego kontaktu z nimi te 30 dni i wówczas jeżeli nie odpowiedzą, zgodnie z prawem reklamacja jest uznana za zasadną i koniec tematu.

Z nimi to jest walka z wiatrakami.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

U przewoźnika- 30dni.

oznacz moderatorów

Autozaslony
#11 Animator#

Tak, w jej przypadku 30 dni, bo dotyczy dostawy.

Dlatego jeszcze nic nie zrobi, gdyż wysłali prośbę o jakieś uzupełnienie informacji.

Zabezpieczyli się tak w swoim regulaminie. Ale od tego czasu po 30 dniach już nie mają jak sie bronić bo złamią prawo.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Babyworld_Polska przykro mi, że nie otrzymałeś jeszcze decyzji w sprawie Twojej reklamacji. Poprosiłam o pilną interwencję w Twojej sprawie, abyś jak najszybciej otrzymał odpowiedź. 

oznacz moderatorów

Autozaslony
#11 Animator#

 możesz jeszcze napisać, czy zgodnie w polskim prawem jaki Waszym regulaminem.

Jeżeli mija 14 lub 30 dni (uwzględniając czas dosłania brakujących, wymaganych dokumentów), brak odpowiedzi na reklamację powoduje jej zasadność?

oznacz moderatorów