Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Oto moja krótka historia. Klient chciał zwrócić towar po 29 dnia. Oczywiście się nie zgodziłem
1- Dlaczego tak zrobiłem ? Bo miałem do tego prawo
2- Co dostałem w zamian ? Komentarz negatywny
3- Co Allegro z tym zrobiło ? Nic
4- Co mam dalej z tym zrobić ? Nie wiem
5- Co ja o tym sądzę ? Patologia
Tyle w temacie. Pozdrawiam
I nic z tym komentarzem nie zrobisz, kupujący ma prawo do oceny. Nie narusza regulaminu, nie obraża- nie usuną.
Wiem o tym i olewam to. Po prostu napisałem tylko co się stało. Pozdrawiam
a sprzedający może iść do sądu, może sie w końcu zdarzyć, ze kupujący pójdzie z torbami przez jeden komentarz na Allegro, bo kupujący nie zdają sobie sprawy co Allegro z tym robi i jakie to ma przełożenie na prawdziwe pieniądze, a odpowiedzialność cywilna za swoje postępowanie nie jest niczym ograniczona. Dlatego uważam, ze Allegro powinno informować kupujących, ze system komentarzy nie jest, jak np. na Google, tylko systemem opinii o transakcji, jest także systemem dyscyplinowania sprzedających
kwintesencja tego portalu
@pphu-nalewajko a wiesz że konsument ma 14 na odstąpienie od odebrania i 14 dni na odesłanie od odstąpienia więc ma 28 dni na nadanie a Ty możesz dostać to nawet po miesiącu 😄
A nawet gdyby nie odesłał odstąpienie dalej jest w mocy 🙂
A może chciał reklamować, napisz coś więcej ?
Chyba kolego źle zrozumiałeś. Dokładnie znam zasady. Żadnego odstąpienia i reklamacji nie było. Żeby było to bym tutaj nikomu głowy nie zawracał. Klient dał znać o sobie pierwszy raz dopiero po 29 dniach. Pozdrawiam
my to wiemy. myślę, że każdy w roli sprzedajacego niejednego takiego Janusza już przez ręce przepuścił.
Tak było, jest i tak będzie
@pphu-nalewajko 1. i słusznie
2.Kupujący pokazał kto tu rządzi
3. allegro nic nie robi bo tak stworzyło regulamin by nic nie robić.
4.trudno określić jaki typ klienta Ci się trafił i co chcesz poświęcić aby negatywa ci usunął
5.masz rację ,patologia to nawet lekkie określenie tego procederu
@pphu-nalewajko negatyw za przestrzeganue prawa i brak zgody na wymianę no obudził się ciekawe gdzie był wcześniej...
"Sprzedający przestrzega co do dnia możliwości zwrotu towaru. Jeśli jednak chce się wymienić towar na inny to czas 29 dni "to już tyle czasu". Jeśli chcesz coś tu kupić zastanów się dobrze jeśli nie dotrzymasz prawem
Ja bym wysłał przedstawiciela handlowego który osobiście odbierze towar. Umów się na taką wizytę z klientem a może to załagodzi spór.
,,1- Dlaczego tak zrobiłem ? Bo miałem do tego prawo ,, ....... co stanęło na przeszkodzie , aby pójść klientowi na rękę ?
,,2- Co dostałem w zamian ? Komentarz negatywny,, .....klient ocenił Twoje zaangażowanie bo ,, miał do tego prawo ,,
,,3- Co Allegro z tym zrobiło ? Nic,, ..... bo ocena jest subiektywna i nie narusza regulaminu
,, 4- Co mam dalej z tym zrobić ? Nie wiem......,, teraz już nic ,, mądry Polak po szkodzie ,,
,,5- Co ja o tym sądzę ? Patologia....to Twoja ocena i Masz do niej prawo
,, ...... j/w ,,
1. Jak długo mamy iść kupującemu na rękę ? Sam miałem przypadek gdzie klient po 8 miesiącach pytał "czy może zwrócić sprzęt bo mi się znudził i według niego chyba źle działa". Oczywiście nie zgodziłem się, a za jakiś czas kupił podobny u mnie tylko z mocniejszymi parametrami laptop. 14 dni to jest dużo czasu na podjęcie decyzji, czy mi towar pasuje
2. Jeżeli @pphu-nalewajko wywiązał się rzetelnie ze swoich obowiązków, sprzedającego (jakość towaru, terminowa wysyłka, korespondencja). To kupujący dał ocene niezgodną z prawdą, a w celu zemsty
3/4. Nie wiem jak to działa nie mam negatywa (jeszcze 😁), ale można chyba poprosić Allegro o ukrycie negatywa i wykluczenia z jakości sprzedaży
5. Także uważam, że potrzebne są zmiany w ocenie.
@wojtekmarchewka osobiście nie widzę powodu , aby klientowi pójść na rękę ,w przypadku , który opisuje autor wątku poszło o kratkę wentylacyjną nie małej wartości ,remont , budowa , może zmiana planów czy nie przewidziany parametr , w ocenie klient wspomina o wymianie nie o zwrocie !!
Po tak długim czasie nie muszę iść nikomu na rękę. Klient miał wystarczająco dużo czasu na zmianę decyzji. Było,minęło. Pozdrawiam