Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym się zapytać, gdzie oraz kto ma reklamować uszkodzoną przesyłkę wysłaną przez Allegro One Box?
@Wilczekstepowy z zasady powinien sprzedawca , poczytaj - https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/allegro-one/allegro-one-reklamacja-przesylki-przez-sprzed...
@Wilczekstepowy zakup od firmy czy osoby prywatnej, protokół szkody spisany co by nie było że sama uszkodziłaś ?
Jak karton uszkodzony, spisujesz od razu, jak karton cały a w środku są uszkodzenia masz 7 dni ale nie ma co zwlekać. Inaczej paczka została odebrana bez zastrzeżeń co zwalnia sprzedawcę z odpowiedzialności 😞
Zakup od firmy, ale protokół szkody nie mógł być spisany, bo to było przez paczkomat.
@Wilczekstepowy na ekranie jest możliwość zgłoszenia uwag !!! Jak zakup od firmy to firma skład, reklamację ale musisz mieć protokół szkody, wysyłasz wszystko firmie i już resztą się oni zajmują 🙂
To znaczy firmą jesteśmy my. 🙂 A o protokół szkody zapytam klienta.
EDIT: Pytanie, co wtedy, jak klient nie spisał protokołu szkody?
Karton ostro uszkodzony, jakby ktoś po nim samochodem przejechał.
marne szanse z tym nieszczęsnym przewoźnikiem, zawsze jest odrzucenie reklamacji, praktycznie, trzeba udowodnić, że wysyłany produkt nie był uszkodzony, …otrzymaliśmy kilkukrotnie odpowiedź, że nie wiadomo kiedy i jak doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki, czyli sugestia, że my mogliśmy wysłać połamany produkt, bądź Kupujący go dla fantazji połamał 😞
@Wilczekstepowy zniszczoną przesyłkę powinien reklamować nadawca, czyli sprzedający.
W przekazanym przez @mdrogeria 😊 linku są wszystkie informacje na temat reklamacji przesyłki w przypadku Allegro One.
A co z tym protokołem szkody? Jeżeli minęło kilka dni od odebrania paczki to nasz klient może go jakoś uzyskać, jeżeli to była przesyłka z paczkomatu?
@Wilczekstepowy protokół szkody jest dostępny tutaj 🙂
Jest taka sytuacja, że nasz klient naprawiał u nas telefon. Myśmy mu go odesłali, ale niestety po drodze został zniszczony. A on teraz musi potwierdzić wartość swojego telefonu dowodem zakupu. Niestety takiego nie posiada. Co w takim przypadku?
@Wilczekstepowy to będziecie mieć problem, a bardziej bym się bał że odrzucą taką reklamację bo paczka została odebrana bez uwag, szkoda że klienci nie są edukowani w odbieraniu paczek, a najlepsze jest to że w najgorszym razie będziesz w plecy koszt naprawy, a o resztę musi walczyć kupujący skoro odebrał zmielony karton, bez protokołu 😄
Tak, mogą być ogromne problemy, chyba że Allegro względem klientów ma lepszą etykę niż inpost czy dpd. Telefon wygląda tragicznie, ma cały bok zmiażdżony, wciśnięty guzik do środka. Nie wydaje mi się, aby to mogło być od upadku, nie w paczce, gdzie był karton, folia bąbelkowa oraz karton - opakowanie telefonu.
@Wilczekstepowy Kupujący po opłaceniu zamówienia otrzymał powiadomienie mailowe, które również jest dowodem zakupu.
Tak, ale on u nas jedynie naprawiał swój telefon, a wg. aktualnych cen rynkowych telefon naszego klienta jest droższy od naszej naprawy od 5 do 10 razy - zależy w jakim jest stanie.
Gdzie można się dopytać o status reklamacji? Wiem, że Allegro daje sobie 30 dni, ale pisało, że od 7 dni, więc gdzie można napisać w sprawie reklamacji "36252552".
@Wilczekstepowy możesz napisać do nas w odpowiedzi na naszą ostatnią wiadomość mailową w tej korespondencji.
Nawet jeżeli odpowiedź została wygenerowana automatycznie?
@Wilczekstepowy chodzi o reklamację do przesyłki A0003F2L20?