anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One, dostawa jutro:)))

FH2020
#11 Animator#

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Kiedy Allegro przestanie wprowadzać w błąd Klientów??? Kolejna moja paczka nie została odebrana z paczkomatu, oczywiście zgłoszony zwrot "nie dotarł na czas"

Po kontakcie z Allegro dostałem info "W tym przypadku nie mogę nic zrobić w tym kierunku, gdyż przesyłka została doręczona w gwarantowanym czasie (3 dni)"  Co z Wami jest nie tak ? Dlaczego sprzedawca notorycznie musi się tłumaczyć i przepraszać za Wasze błędy... Zmieńcie w końcu ten zapis, bo przesyłki One nie są dostarczane na drugi dzień.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mwmonety
#21 Demiurg#

Allegro zapewnie dobrze zdaje sobie sprawę z tego jak działa ta usługa i to jest jedyny sposób by ktoś inny za to odpowiadał w oczach klientów. Co złego to nie my ,a sprzedawcy niech się martwią 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

One dotyczyły tylko wybranych miast, oczywiście że to wprowadza kupujących w błąd, Ale w myśl zasady" reklama dźwignią handlu", pytanie jak długo ludzie się na to będą nabierać.

oznacz moderatorów

Akcesoria_BUS
#3 Debiutant#

Allegro doskonale zdaje sobie z tego sprawe , że to bujda i to jest jawne wprowadzanie klienta w błąd i oni wiedzą, że to TY będziesz się z tego tłumaczył.

oznacz moderatorów

profitools
#9 Pomysłodawca#

O tak, przypadkiem trafiłem na 

https://pl.trustpilot.com/review/www.allegro.pl

i tam są takie kwiatki, jak poniżej. W bezpośredni sposób Allegro zrzuca z siebie odpowiedzialność i sugeruje otwarcie dyskusji ze sprzedającym... Bezczelność! 

 

5 dni temu

Standardy allegro.

Informują w opisie aukcji ,że przesyłka dotrze na następny dzień do punktu odbioru a okazuje się ,że tak nie jest. Wprowadzają kupujących w błąd z takimi kłamstwami. Uczciwiej byłoby pisać prawdę, tak sądzę, ale allegro ma widać inne standardy. Swoje nieuczciwe standardy.

Data doświadczenia: 08 sierpnia 2024


Przydatne1Udostępnij
 
 

Odpowiedź od Allegro

4 dni temu

Dziękujemy za uwagi! Możesz założyć dyskusję ze sprzedającym jeśli paczka jest opóźniona. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście.

 

 

oznacz moderatorów