Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest ktoś w stanie pomóc w sprawie odbioru paczek (ALLEGRO ONE BOX) przez DPD?
Nie mamy odbiorów od 18 października, pracownicy Allegro nas przekonują, że będzie odbiór, później go mija i tak leżą paczki. Sprawa jest pilna, a nikt nam nie jeste w stanie pomóc by paczki jednak zostały podjęte przez kuriera. DPD jest nam odgórnie narzucone w Allegro One po zmianach Allegro (czasem UPS, czasem ALlegro One czasem DPD) ale niestety to jedyny przewoźnik, który cały czas zawala bo to nie pierwsza taka sytuacja choć pierwsza tak długa, że ponad tydzień czasu....
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@oilspa bardzo mi przykro, że masz takie trudności z nadaniem przesyłek.
Nie jestem niestety w stanie zrobić nic więcej, niż Doradcy, którzy już zgłosili interwencję u przewoźnika i zaproponowali wykluczenie tych zamówień z jakości sprzedaży.
Dlatego muszę poprosić Cię o kontynuowanie korespondencji e-mailowej z Doradcami, którzy są w kontakcie z przewoźnikiem.
No ale nic się nie da z tym zrobić? Poprosimy o wyłączenie przewoźnika DPD z Allegro One box z naszych zamówień., niech przejmie to UPS lub ALlegro One co za problem?