Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś włączyliście Państwo nam usługę Allegro One Kurier.
Niestety, nie mamy możliwości zamówić podjazdu, gdyż nasze miasto(Krosno), z tego co widzę, nie jest wspierane przez ten typ usługi kurierskiej.
Wyłączyć tej usługi nie możemy, bo pojawia się monit, że zakończy to usługę Allegro Smart na naszym koncie.
Co mamy w takiej sytuacji zrobić? Klienci złożyli już kilka zamówień.
@Dziuniu1 Proszę o podanie kodu pocztowego adresu, z którego nadają Państwo przesyłki.
38-400
Czy mają Państwo już jakąś informację?
@Dziuniu1 Muszę Państwa prosić o cierpliwość. Przekazałam kod pocztowy do wykluczenia z usługi tej dostawy.
Ten sam problem na kod 38-400. Prosimy o wyłączenie usługi oraz informacje co zrobić z paczkami, które zostały zamówione tą metodą? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Kopim_pl Jeśli realizacja zamówienia tą metodą nie jest możliwa, pozostaje kontakt z klientem i ustalenie innej opcji dostawy lub ewentualnie porozumienie w sprawie rezygnacji z zakupu.
Możliwość zamówienie tej opcji jest nadal aktywna. Proszę jak naszybciej ją wyłączyć. Dlaczego my mamy teraz ponosić odpowiedzialność za ten błąd? To jest dla nas czas który teraz musimy poświęcić żeby to odkręcić z każdym klientem a z każdą godziną jest ich coraz więcej!
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czyli dobrze rozumiem, że na siłę wprowadziliście wysyłkę (która nadal jest aktywna i możliwa do wyboru) w rejonie, który tej wysyłki nie obsługuje i teraz sklep ma się męczyć z tym sam i tracić cały dzień na zmiany wysyłek lub ich anulowanie? Kiedy nastąpi wyłączenie tego dla kodu 38-400?
@NieFantastyczny @fasolka248 @Kopim_pl rozumiem wszystko natomiast proszę Was o cierpliwość. Natalia napisała, że poprosiła o wykluczenie tego kodu pocztowego z usługi tej dostawy.
Cierpliwość co do wylaczenia uslugi ok. Ale wiadomość że to my mamy sobie uregulować potem kwestie wysyłki z każdym z osobna nie napawa optymizmem.
@fasolka248 zdaje sobie z tego sprawę, tylko, że na ten moment do czasu wyłączenia proponujemy jedynie to rozwiązanie o jakim pisała Natalia.
Czy już coś wiadomo?
"Do czasu wyłączenia" tzn ile? tydzień, miesiąc, rok? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Proszę o informacje.
Rozumiem @Kopim_pl że sprawa jest dla Ciebie ważna i została ona zgłoszona do odpowiedniego zespołu. Proszę Cię o cierpliwość oraz zaprzestanie spamu, bo jest to niezgodne z regulaminem.
No prawie dobrze rozumiesz. Brakuje tylko zrozumienia, że niektóre sklepy tu piszące jeszcze po 3-4 tygodniach mają to nie wyłączone. A zamówienia cały czas wpadają.... Co najmniej kilka tematów kojarzę gdzie po po takim okresie nadal nie było wyłączone.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ w jaki sposób można zmienić opcje dostawy żeby smart był aktywny i żebyśmy my nie ponieśli kosztów dostawy?
Czy coś już wiadomo? Od wczoraj mieliśmy już kilkanaście zamówień. Klienci nie są zadowoleni, wpływa to na naszą reputację. Proszę przyspieszyć proces wykluczania kodu 38-400.
Dobiłem się do Pani Ani Delivery Experience Allegro i twierdzi, że ktoś na Krosno podjedzie po odbiór.