anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One Kurier - brak możliwości zamówienia podjazdu

Dziuniu1
#8 Zapaleniec#

Dziś włączyliście Państwo nam usługę Allegro One Kurier.
Niestety, nie mamy możliwości zamówić podjazdu, gdyż nasze miasto(Krosno), z tego co widzę, nie jest wspierane przez ten typ usługi kurierskiej.
Wyłączyć tej usługi nie możemy, bo pojawia się monit, że zakończy to usługę Allegro Smart na naszym koncie.
Co mamy w takiej sytuacji zrobić? Klienci złożyli już kilka zamówień.

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Dziuniu1 Proszę o podanie kodu pocztowego adresu, z którego nadają Państwo przesyłki.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Dziuniu1
#8 Zapaleniec#

38-400

oznacz moderatorów

Dziuniu1
#8 Zapaleniec#

Czy mają Państwo już jakąś informację? 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Dziuniu1 Muszę Państwa prosić o cierpliwość. Przekazałam kod pocztowy do wykluczenia z usługi tej dostawy.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Kopim_pl
#10 Popularyzator#

Ten sam problem na kod 38-400. Prosimy o wyłączenie usługi oraz informacje co zrobić z paczkami, które zostały zamówione tą metodą?  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Kopim_pl Jeśli realizacja zamówienia tą metodą nie jest możliwa, pozostaje kontakt z klientem i ustalenie innej opcji dostawy lub ewentualnie porozumienie w sprawie rezygnacji z zakupu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

fasolka248
#7 Wielbiciel#

Możliwość zamówienie tej opcji jest nadal aktywna. Proszę jak naszybciej ją wyłączyć.  Dlaczego my mamy teraz ponosić odpowiedzialność za ten błąd?  To jest dla nas czas który teraz musimy poświęcić żeby to odkręcić z każdym klientem a z każdą godziną jest ich coraz więcej!

oznacz moderatorów

NieFantastyczny
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Czyli dobrze rozumiem, że na siłę wprowadziliście wysyłkę (która nadal jest aktywna i możliwa do wyboru) w rejonie, który tej wysyłki nie obsługuje i teraz sklep ma się męczyć z tym sam i tracić cały dzień na zmiany wysyłek lub ich anulowanie? Kiedy nastąpi wyłączenie tego dla kodu 38-400?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@NieFantastyczny @fasolka248 @Kopim_pl rozumiem wszystko natomiast proszę Was o cierpliwość. Natalia napisała, że poprosiła o wykluczenie tego kodu pocztowego z usługi tej dostawy.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

fasolka248
#7 Wielbiciel#

Cierpliwość co do wylaczenia uslugi ok. Ale wiadomość że to my mamy sobie uregulować potem kwestie wysyłki z każdym z osobna nie napawa optymizmem.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@fasolka248 zdaje sobie z tego sprawę, tylko, że na ten moment do czasu wyłączenia proponujemy jedynie to rozwiązanie o jakim pisała Natalia.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Kopim_pl
#10 Popularyzator#

Czy już coś wiadomo?

oznacz moderatorów

Kopim_pl
#10 Popularyzator#

"Do czasu wyłączenia" tzn ile? tydzień, miesiąc, rok? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Kopim_pl
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Rozumiem @Kopim_pl że sprawa jest dla Ciebie ważna i została ona zgłoszona do odpowiedniego zespołu. Proszę Cię o cierpliwość oraz zaprzestanie spamu, bo jest to niezgodne z regulaminem.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

No prawie dobrze rozumiesz. Brakuje tylko zrozumienia, że niektóre sklepy tu piszące jeszcze po 3-4 tygodniach mają to nie wyłączone. A zamówienia cały czas wpadają.... Co najmniej kilka tematów kojarzę gdzie po po takim okresie nadal nie było wyłączone. 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

fasolka248
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  w jaki sposób można zmienić opcje dostawy żeby smart był aktywny i żebyśmy my nie ponieśli kosztów dostawy?

oznacz moderatorów

Dziuniu1
#8 Zapaleniec#

Czy coś już wiadomo? Od wczoraj mieliśmy już kilkanaście zamówień. Klienci nie są zadowoleni, wpływa to na naszą reputację. Proszę przyspieszyć proces wykluczania kodu 38-400.

oznacz moderatorów

Kopim_pl
#10 Popularyzator#

Dobiłem się do Pani Ani Delivery Experience Allegro i twierdzi, że ktoś na Krosno podjedzie po odbiór. 

oznacz moderatorów