anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Naliczanie czasu "szybkie zwroty wpłat"

serwis-texas
#21 Demiurg#

Nie wiem czy ktoś analizował, sprawdzał, podejmował temat, nie znalazłem. Sytuacja jak dla mnie dziwna. W mierze jakości, szybkie zwroty wpłat, do statystyk zaliczane są soboty i niedziele. Trochę to dziwne i nie spójne z innymi systemami, chociażby z wysyłkami (pomijam speciale typu wysyłka w sobotę w nocy o północy).  Podam przykład. Kurier InPost podjeżdża do nas o 15:00 w piątek. Prócz odbioru przesyłek dostarcza zwroty. Naturalnym jest że pracownik zrobi ile zrobi, pracujemy do 16:00.  W poniedziałek rano jedziemy dalej z zwrotami. Za zwrot który dostarczono nam w piątek i zwrócone środki w poniedziałek system nalicza 3 dni. Załączam screen z raportu. Czy naprawdę to ma tak wyglądać? 

Mogę Was prosić o stanowisko? Będę wdzięczny użytkownikom jak i moderacji.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

szybkie zworty.jpg

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@serwis-texas Konsultuję sprawę z odpowiednim zespołem. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@N_Nitka28 

Pozwolę sobie podbić.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@serwis-texas Przepraszam Cię za długi czas oczekiwania.

Otrzymałam informację, że tak działa ta miara. Zgodnie z opisem: "Czas liczymy od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki zwrotnej. Bierzemy pod uwagę wyłącznie zwroty zamówień z tytułu odstąpienia od umowy oraz ze statusem, który potwierdza, że przesyłka zwrotna została przez Ciebie odebrana."

Tym samym, system sprawdza dzień odbioru, niezależnie czy to dzień roboczy, czy weekend.

Nie mam tutaj żadnego błędu. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

Tak, nie ma tu błędu i logiki 🙂

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Logika tu nie obowiązuje .

oznacz moderatorów