Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówienia od klientów mają domyślnie ustawioną formę dostawy jako Allegro Paczkomaty Inpost( Inpost). Przy próbie zamówienia przesyłki z panelu Zamówienia od kupujących pojawia się kumunikat forma dostawy nie jest obsługiwana. Muszę ręcznie zmienić formę na Allegro Paczkomaty Inpost( Allegro Inpost) i wtedy jest Ok. Czy istnieje opcja skonfigurowania form przesyłek w taki sposób żeby zamówienia od klientów z dostawą przez paczkomat domyślnie miały ustawioną formę wysyłki Allegro Paczkomaty Inpost( Allegro Inpost) tak żeby nie było konieczności ręcznego zmieniania formy wysyłki @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ?
@motoholicy poproszę o więcej informacji: jak nadajesz przesyłki, gdzie pojawia się taka informacja, czy masz umowę z przewoźnikiem?
Przesyłki nadaję z panelu" Zamówienia od kupujących" przy pomocy przycisku" Nadaj przesyłkę" i jeśli przy wypełnianiu formularza" Wysyłam z Allegro" nie zmienię formy dostawy to po zatwierdzeniu formularza pojawia się błąd" Przewoźnik wyłączony". Mam zawartą umowę z Inpostem.
@motoholicy przepraszam, że czekasz na odpowiedź! Czy mogę poprosić Cię jeszcze o przykładowy numer zamówienia, w którym taki problem wystąpił?
12167ed2-f8fa-11ed-9389-098f3664e60b
@motoholicy dziękuję! Sprawdziliśmy to, masz trzy umowy z InPost podpięte tutaj w Wysyłam z Allegro - umowy własne o nazwach: