anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Paczkomaty InPost - Punkt odbiorcy jest niepoprawny

MAMY ROZWIĄZANIE!
AUTOPLUS_KRAKOW
#1 Nowicjusz#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry,

mam do wysłania 1 z 2 paczek dla kupującego w zamówieniu 81f50400-6c38-11ed-8fe4-a9b563e52824, sposób wysyłki - Allegro Paczkomaty InPost z opcją SMART. Próbuje właśnie zrobić to za pośrednictwem narzędzia "nadaj przesyłkę" z widoku zamówień. Pomimo, ze wybieram typ umowy "Allegro Paczkomaty InPost (Umowa Inpost)", wypełniam dane co do gabarytu paczki, wskazuje też paczkomat, który wybrał kupujący, przy próbie zapisu przesyłki strona zwraca komunikat:

"Błąd przetwarzania

Punkt odbiorcy jest niepoprawny"

Nie bardzo wiem o co chodzi, skoro paczkomat kupujący wybrał sobie z listy i nie wpisywał danych ręcznie, ja również. Czy mógłbym prosić o szybką pomoc?

 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AUTOPLUS_KRAKOW już wyjaśniam, problem jest spowodowany tym, że wybrany przez kupującego Paczkomat został czasowo wyłączony z użytkowania ze względu na relokację. W związku z tym skontaktuj się proszę z kupującym, aby podał inny Paczkomat, z którego będzie mógł odebrać przesyłkę.   

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
AUTOPLUS_KRAKOW
#1 Nowicjusz#

Ok, dziękuję bardzo, zadziałało.

 

Pozdrawiam.

oznacz moderatorów