Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam, mam kilka pytań :
- czy da się usunąć tą opcje płatności Allegro Pay business z moich ofert, nie mogę znaleźć takiej opcji
- klient kupił 3 produkty, jeden jest uszkodzony na którym mu najbardziej zależało więc zdecydował że nic nie chce. Jak mogę mu zwrócić środki ?
- jeśli chodzi o płatność status jest ustawiony że zapłacone natomiast na naszym koncie nie ma jeszcze takiej wpłaty. Długo taka płatność idzie na nasze konto ? Bo rozumiem że jest wpłacane bezpośrednio na nasze konto firmowe ?
Pozdrawiam
Sprzedaż z Allegro Pay Business będzie automatycznie dostępna w Twoich ofertach na Allegro Business, jeśli prowadzisz działalność gospodarczą zarejestrowaną w Polsce, masz polski numer rachunku bankowego do rozliczeń z Allegro i korzystasz z usługi Przelewy24 w ramach allegro.pl.
Tu masz coś niecoś wyjaśnione: https://help.allegro.com/sell/pl/a/allegro-pay-business-informacje-dla-sprzedajacych-g0lq2nMrdH7
To lipa, więcej z tym kłopotu niż pożytku.
🙄
Może mi wytłumaczysz jak rozumieć to zdanie "Pieniądze za sprzedaż z Allegro Pay Business dostaniesz przelewem w ramach usługi Przelewy24 na Allegro."
Tzn. wpłynie na konto w Allegro z którego potem wypłacamy czy bezpośrednio na nasze konto bankowe (firmowe)
Masz dalej:
Płatność otrzymasz bezpośrednio po zakupie klienta – tak, jak dla innych metod płatności.
To rozumiem ale czy na konto allegrowe z którego muszę wypłacić ręcznie czy na konto nasze firmowe ? Bo mam wrażenie że raz wpłynęło tak a raz tak.
@MrowkaGrodzisk klient przez nasz formularz zwrotu, może zwrócić jedynie całe zamówienie. Jeżeli chciałby zwórcić tylko część zamówienia, musi skontaktować się z Tobą, żeby ustalić szczegóły zwrotu.
Metoda płatności Allegro Pay Business, jest dodawana do ofert automatycznie i nie będzie możlwiości jej wyłączenia.
Płatność za zamówienie otrzymasz bezpośrednio po zakupie – w taki sam sposób, jak dla innych metod płatności.
Płatność jest realizowana w ramach usługi Przelewy24 na Allegro. Potwierdzeniem zapłaty będzie status płatności Opłacone w zakładce Zamówienia. Dalsze rozliczenie transakcji leży po stronie kupującego i PragmaGO. Dlatego gdy tylko zamówienie uzyska status Opłacone – możesz je realizować.