Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tydzień temu dostałam maila z allegro, że klient złożył wniosek ALLEGRO PROTECT i mam wyjaśnić im sprawę reklamacji ( dwa razy była odrzucona i poparta pismem z serwisu producenta). Na maila odpowiedziałam jeszcze tego samego dnia. Moje pytanie : czy dostanę informację z allegro jak zakończy się sprawa ? Niby wniosek jest rozpatrywany w ciągu 2 dni (takie info podało allegro) a ja nic nie dostałam żadnej informacji czy klient dostał zwrot pieniędzy z allegro protect czy ja będę obciążona ? Może już ktoś to przerabiał i może się podzielić doświadczeniem @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Mi kiedyś pracownik Allegro w rozmowie telefonicznej przekazał informację że wnioski rozpatrywane są do 30 dni
Nie daj się oszukać allegro, oni mieszają allegro protect w reklamacje bezprawnie.
Sprawdź regulamin:
https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/9
Nie mają prawa cię za to obciążyć, ale to robią.
Sprawdź w: Finanse > Podsumowanie kosztów, czy masz na samym dole wpisane "Allegro protect" i jakąś wartość. Jeśli tak to znaczy, że doliczyli Ci to do rachunku. Wtedy pisz do wsparcia, że mają Ci oddać pieniądze, powołaj się na regulamin. Napisz także, aby podali podstawę regulaminu którą się sugerowali przy rozpatrywaniu wniosku, nie ma takiej podstawy.
Na razie nie mam doliczonego "protect" ale czy jakąś oficjalną informacje dostanę ?
Cześć, @JADEN_SKLEP. W niektórych przypadkach nie oczekujemy spłaty Allegro Protect przez sprzedającego. Każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie.
Na pewno dostaniesz od nas wiadomość, gdy Allegro Protect zostanie przyznane i poinformujemy Cię o tym, czy oczekujemy od Ciebie spłaty.
A mogę dowiedzieć się na jakim etapie jest rozpatrywany wniosek ? (777203-1725908461)