anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

allegro protect

SmartAccess_360
#7 Wielbiciel#

Witam

Dostałem informację z na mail  do konta które jest zamknięte i nie mam do niego dostępu że mam do zapłacenia 2 354,15. Podejrzewam ze chodzi o reklamacje na telefon , ( kupujący zgłosił allegro protect + wysłał mi telefon do naprawy !!)   ja przyjąłem telefon i jest naprawiony , jak mam to zgłosić skoro nie mam dostępu do konta. Jakaś paranoja osoba  będzie miała naprawiony telefon plus dostała pieniądze.  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@SmartAccess_360 Cześć. 🙂 O jakie konto chodzi i dlaczego nie masz do niego dostępu? Podaj chociaż numer zamówienia, po którym będę mogła zlokalizować wniosek. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

SmartAccess_360
#7 Wielbiciel#

Witam

Udało i się skontaktować poprzez moje inne  konto  allegro z pracownikiem allegro . Sprawa dotyczy konta   (radekk111)  , sam je zamknąłem ponieważ zamykam działalność gospodarczą. Czy  jest możliwość przywrócenia tego konta  z powrotem  

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SmartAccess_360 Konsultuję Twoją sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponowie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@SmartAccess_360 Zostałam poinformowana, że nie przywrócimy raz zamkniętego konta. Jesteśmy w stanie jedynie uwolnić przypisany do niego adres mailowy i sam login. Wtedy możliwe będzie założenie nowego konta przy wykorzystaniu tych danych. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Moment jak ktoś ma się dowiedzieć o dyskusji i reklamacji i udzielić na nie odpowiedzi skoro nie ma konta z którego sprzedawał a wy dowalacie mu ap za to że nie odpowiedział? Zgodnie z ustawą i uokik reklamacja by zostać procedowana ma wplynąć na nośniku trwałym do reklamodawcy więc pytanie czy @SmartAccess_360 dostał informacje mailową o zgłoszeniu reklamacyjnym?

oznacz moderatorów