Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Podczas próby wygenerowania etykiety Allegro Przesyłka polecona poprzez "Nadaj przesyłkę" pojawia się poniższy błąd:
"Błąd przetwarzania
Podana szerokość jest za duża"
Jak można rozwiązać ten problem?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
PS. Wpisuję szerokość mniejszą niż wymagane max. 6cm.
Pewnie że nie. Przepraszamy nie jest dostępne w słowniilku allegro
Czy komuś już działa?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
nadal nie działa
Niestety nie działa dalej, musiałem już nadać jako POCZTEX KURIER 48, i dopłacić do interesu 5 zł...bo ile czasu może czekać klient, przez tą przesyłkę spadła też jakość sprzedaży w sekcji terminowość wysyłki
Nawet ta opcja nie działa, jak to obejść?
Po prostu odznacz przesyłka polecona firmowa, powinno przejść jako kurier 48 za 11,99 zł
A nie wygodniej zaimportować przesyłki do Elektronicznego Nadawcy PP?
Wczoraj zapłaciłem za zmianę metody wysyłki z listu na pocztex 48, dziś znowu trzeba dopłacić tak aby klienci nie czekali.. i gdzie tu jest logika przecież nie prowadzimy charytatywnego biznesu..
Czy ktoś wie kiedy allegro rozwiąże ten problem?
Od kilku dni nie można wysłać normalnie przesyłki poleconej firmowej..
Zamówienia opóźnione, spada jakość sprzedaży a przecież allegro naciska na super szybką wysyłkę najlepiej tego samego dnia a nie mogą nam udostępnić bezproblemowego narzędzia do wysyłania..
Co chwile jakieś problemy.. i co chwile podwyżki cen za prowadzenie konta czy dopłacanie do przesyłek kupujących..
Reklamujecie darmowe zwroty, darmową wysyłkę a sprzedający dopłacają do paczek ze swojej kieszeni..
Czy ktoś z allegro może się jakoś konkretnie wypowiedzieć kiedy ten problem zostanie rozwiązany?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy ktoś z allegro może się konkretnie wypowiedzieć kiedy ten problem zostanie rozwiązany??
Jak przyjdzie czas
Czy komuś może już działa?
ja dostałem info dzisiaj z Allegro na maila że już powinno działać od wczoraj. Niestety u mnie dalej nie działa i dalej chcą screeny błędu, które już wysyłałem...
nie działa, dokładnie ten sam błąd u kazdego. BEZNADZIEJA, albo szerokosc jest za duza - nic powyzej 1 nie mozna wpisac, albo koperta za mala min 14 x 9 ale 9 w szerokosc sie nie na wpisac a w wysokosc jest maks 6. Każdy wiedzial ze wysokosc jest zamieniona z szerkoscia i działało, to geniusze wzieli się za naprawianie
Witam
Pisałem w tej sprawie już na czacie i mailowo. Otrzymałem odpowiedź dziś że problem został rozwiązany i już powinno być ok. Niestety nie jest i dalej mam ten sam wyskakujący błąd. Widziałem na forum przedwczoraj, że problem był wśród wielu osób. (Błąd się pojawia przy różnych danych wysyłki) @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ciągle jestem proszony o screeny jak i inni i nic z tego nie wynika
@bestcoins Jeśli zgłaszałeś już ten problem przez formularz, odpisz na otrzymaną wcześniej wiadomość mailową.
Już pisałem w związku z tym problemem 9 listopada wysłałem screen z błędem. Dziś dostałem odpowiedź że powinno już działać od wczoraj, ale nie działa. Odpisałem na wiadomość i kazali mi ponownie wysłać screen nie wiem już po co bo komunikat jest cały czas ten sam- nic się nie zmienia.
od 9 listopada nie mogę nadawać tych przesyłek (tego rodzaju) a dochodzą kolejne
Mi również w dalszym ciągu nie działa. W dniu 09.11 zgłosiłam problem również załączyłam screen wieczorem dostałam odpowiedź, że już działa, oczywiście do dnia dzisiejszego nie działa. Pisałam, w odpowiedzi wspomnieli że moje konto jest zgłoszone razem z osobami które mają Teb sam błąd i cisza.. dziś już 11 i nadal sprawa nie rozwiązana.
Nadal nic... zmiana jest tylko taka, że szerokość nie podświetla się na czerwono
Obsługa na najwyższym poziomie, od kilku dni nie można nadać przesyłek poleconych. Kto tam pracuje? Tragedia!!!!