Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Podczas próby wygenerowania etykiety Allegro Przesyłka polecona poprzez "Nadaj przesyłkę" pojawia się poniższy błąd:
"Błąd przetwarzania
Podana szerokość jest za duża"
Jak można rozwiązać ten problem?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
PS. Wpisuję szerokość mniejszą niż wymagane max. 6cm.
@cd-music @caseit-pl otrzymaliśmy informację, że problem został rozwiązany. Dlatego bardzo proszę wyczyście pamięć podręczną przeglądarki, a jeśli problem będzie dalej się pojawiał to poproszę o podanie numerów zamówień, zgłoszę to do działu technicznego.
Czemu piszecie ciągle to samo. Wczoraj otrzymałem wiadomość na maila że 10 listopada był rozwiązany problem, a dzisiaj twierdzicie, że wczoraj był problem rozwiązany. W moim przypadku od 8 listopada nie mogę nadawać przesyłek poleconych Allegro. Mam już kilka w kolejce mam je wysyłać inną formą ? Co pisać klientom którzy oczekuję natychmiastowej wysyłki? Mam nadzieję że technicy pracują dzisiaj też, a nie że święto, sobota albo niedziela.
Co odpisywać klientom i czy w przypadku otrzymania negatywa za te opóźnienia będzie to anulowane?
A może mam nadać przesyłki w inny sposób a serwis pokryje koszty?
Proszę o informacje od wtorku otrzymuję te same informacje, problem dalej jest. Pisałem na czacie, mailowo i tutaj.
Wyczyszczenie pamięci nic nie daje, a jedyne co zostało zmienione od kilku dni to zamienione pola szerokość - wysokość (kiedyś szerokość trzeba było podawać w polu wysokość bo tam nie puszczało powyżej 6cm teraz jest to naprawione) lecz dalej występuję niezależnie od podanych wymiarów.
Błąd przetwarzania
Podana szerokość jest za duża
@komar202 @cd-music dziękuję za Wasze zgłoszenia! Dodałam informację, że problem nadal występuje do zadania. Przykro mi, ale nie mogę obiecać, że informacje w tej sprawie pojawią się dziś. Jesli chodzi o różnicę w podaniu daty, to przepraszam to mój błąd, informacje o rozwiązaniu problemu pojawiły się 10 listopada, jednak jak widać wciąż otrzymujemy zgłoszenia w tej sprawie, dlatego muszę poprosić Was jeszcze o cierpliwość, gdy tylko otrzymamy informację w tej sprawie, damy znać!
co mam napisać klientowi, który pisze kiedy będzie wysyłka i chce numer nadania? @la_nika
@bestcoins przykro mi, ale nie mogę tutaj jednoznacznie doradzić. Możesz poinformować o problemach technicznych lub nadać przesyłkę poza Allegro.
mi też przykro, a co w przypadku smarta?
@bestcoins jeśli będziesz nadwał przesyłkę Smart! poza Wysyłam z Allegro podaj proszę zaszyfrowany e-mail kupującego Ten adres e-mail przekaż dokładnie w takiej postaci do przewoźnika, który będzie realizował dostawę. Dzięki temu przesyłka będzie rozliczona w ramach Allegro Smart!
Tylko nie mam umowy z Pocztą Polską.Bo tak to normalnie mogę kupić znaczki ale w smarcie nie za bardzo. Co w takiej sytuacji? Mogę ewentualnie kupić znaczek za gotówkę tylko kto zwróci kwotę? @la_nika
chyba że są jakieś inne techniki jak można to zrobić
Czy komuś udało się rozwiązać problem? lub w inny sposób nadać przesyłkę, tak aby nie ponieść strat. Ja po raz kolejny otrzymałam wiadomość, że problem rozwiązany i proszą aby usunąć pliki cookies, ale niestety nic nie pomaga, na żadnej przeglądarce nie działa w dalszym ciągu.. tak jak ktoś wspomniał nie podświetla się już na czerwono, ale błędy wciąż te same..
Nie próbowałem ale zaraz to zrobię i nadam przesyłkę za pomocą elektronicznego nadawcy. Może ktoś się wypowie kto nadawał w EN czy jest taka możliwość.
Też zgłaszałem 8.11 i też u mnie jest wysyp osób wybierających Polecony allegro.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
nadal nie można nadać przesyłki Allegro przesyłka polecona, to już 6 dzień awarii !! kiedy to zostanie w końcu naprawione??
@elemino Na ten moment nie mam więcej nowych informacji niż zalecenie wyczyszczenia plików cookies. Jeśli to nie pomoże, a dostaliśmy już takie sygnały, nasz zespół techniczny jutro od rana będzie dalej weryfikował tę sytuację.
Wydaje mi się że zespół techniczny powinien być dostępny w weekendy jak i w nocy. Jutro rozpoczną pracę to dalej potrwa nie wiadomo ile. Będą weryfikować.. trzeba to naprawić a nie weryfikować.
Również mam problem z nadaniem Allegro Przesyłek poleconych. Ani poprzez Baselinker ani Wysyłam z Allegro nie przechodzi etykieta. Identyczna sytuacja jak u @bestcoins
Kiedy zostanie to naprawione?
W tej sytuacji, gdy technicy allegro są bezradni wobec powstałego 4 dni temu problemu, allegro powinno wprowadzić możliwość wysłania poleconych Kurierem Pocztex 48, bez dopłaty do usługi ze strony sprzedającego.