Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@evoled_pl właśnie to jest takie zabawne, że rzeczywisty przebieg, a ocena subiektywna transakcji jak sugeruje allegro to dwie zupełnie inne sprawy. Tego nie da się połączyć w jedność.
@cloudcloud Szkoda, że nie ingerujecie, gdy Sprzedawca postępuje zgodnie z regulaminem Allegro i polskim prawem, tylko odsyłacie nas do skierowania sprawy na drogę sądową. To po co jest w takim razie wasz regulamin, skoro jest stosowany wybiórczo i tylko jednostronnie?
@cloudcloud nie masz racji, przepisy są inne niż twierdzisz
tutaj masz wątek w którym o tym pisałem
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096
powielanie formułki allegro (to jak czytanie z smsów wysyłanych do posłów pis z przekazem dnia)
to nie jest dobra praktyka - zapytaj w dziale prawnym o wyroki które podałem w wątku powyżej
jeżeli serwis został powiadomiony o naruszeniu prawa to musi usunąć komentarz
Przede wszystkim emitent, czyli w tej sytuacji serwis allegro, również odpowiada za naruszenie dóbr osobistych. Do sądu wystąpić można zarówno wobec allegro, jak i wobec klienta.